Friday, June 17, 2011

bu ben olmamaliyim:)

P.tesi ev temizle-yemek yap, normal bir gun, alisveris yok zira bu ikiliyi yapabilirligim var)

Sali, oglen oglan icin elzem oldugunu dusundugum alisverise cikmak uzereyken cep telefonunu tam cantaya atmak uzereyken cevapsiz arama gordum, abim aramis duymamisim. Aksama caya gelmek istediklerini soyledi, ben yemek icin israr edip birde neler pisirmemi istedigini sordum, boylece kafamda menu olusturdum. Alisverisime ciktim, donusde tam da eve gelmek uzereyken bizim eve ve babaannesine giden iki yol ayriminda arka koltukdan"burdaaan, burdaan"diye isaret parmakli bir inleme isitince, hadi cocuk babaannesini gorsun diye istikamet degistirdim. Babaannemizde eltime gitmek icin yola cikmis, onu olda yakaladik. Bu kadar olur dedirtti bu durum bana, cunku annemin minibus icin yuruyecegi yol uzun ve tamda yolun basinda onu gorup eltime birakmam tatli bir supriz oldu ona:)iste Allah cok buyuk 3 yasinda bir oglanin sezilerimi soyletti burdan burdan gitcez diye bilinmez. Neyse bina onune kadar gelmisken bir cay icmeden donulmez diyip, cay keyfi yapip. Kostur kostur eve donup, yemekleri hazirladim, aksamada misfirlerimi agirladim.

Carsamba, evi toparlayip, komsumu daha sonra kizimin bir arkadasini alip, okuldan tanidigim bir veliye gittik. Ordada oglanin pesinde iki kat arasinda mekik dokudum, kosturdum durdum.Eve geldim bir gun onceden kalanlari yeni birseyle ekledik menuyu zenginlestirdim:)

Persembe gunu once oyuncakciya, sonra arkadasima gittim, eve gelip kostur kostur yemek yaptim, bir saat sonra, barbunya, pilav, corba, tavuk ve salata hazirdi:)

Cuma, evi temizledim, kahvaltiyi oglen yaptim, komsumu caya davet ettim, makinede yikananlari cikarirken, fosur fosur makineden sular akip her bir yana dagildi, evin icinde dort dondum. Camasirlari cikardim, astim, komsum evine gecti, oglani ona biraktim. Camasir makinesiyle biraz ugratim, sIkIldim, bir tarafdan dus almaliydim, dustan ciktim, telefonuma arkadasdan mesaj geldi, karneler alindi, bu mesajla kurulanip, giyinip, cantami ve fotograf makinemi koluma takip cikmam arasinda sanirim 3 dakika gibi bir zaman vardir. Okula gittim, bir kac fotograf cektim, velilerle bir cafede oturduk, oglan huysuzluk yapinca eve dondum, komsum cay hazirlamisti onunla alafladik, esim geldi, cocuklari ona biraktim, kizima karne hediyesi scooter almauya gittim, benzin aldim, arabayi yikattim, eve dondum, cocuklari hazirladim, kendim hazirlandim kayinvalideme gittim...Gun bitti, hafta bitmedi ama ben hala kendimdeki bu enerjiye sasiyorum. Oncesinde bir yere gitsem ikinci yere gidemezdim, ikinci yere gitsem yemek asla yapamazdim:), temizlik yapsam alisveris yapamazdim..Masaallah bana, Turkiye'nin havasimi suyumu anlayamadim:)

3 comments:

Deli Anne said...

MAŞALLAH! Benim başım döndü bu tempodan okurken dahi:)

melda said...

maşallah gerçekten :)
ben bir haftaiçinde iki kere dışarı çıktıysam iptal oluyorum :)

Unknown said...

Deli Anne daha yazmadiklarim da vardi:))

Melda, c.tesi gunu, cocuklari parka getirip, yemek yapip, sosyete pazarina gidip, aksaminda esimin babaannesine gittim:)Pazar gunu de cocuklarla bir caybahcesine gidip, aksaminada kayinvalideye gittik. Dusunuyorumda butun hafta disardaymisim,hakikaten yoruldugumu hissediyorum...