Sunday, August 21, 2011

Dun yine bayram alisverisindeydik caddeye gittik bu kez...caddeye hic ugramamis Ramazan ayi...Bende var bir tuhaflik biliyorum ama ben oruc tutmayan insanlari ozelliklede erkekleri gorunce cok uzuluyorum. Hanimlar icin hep var bir husnu zannim, muayen gunudur tutmuyordur, emziriyordur tutmuyordur diye...Bir gune denk 61 gun gibi bir cezayi gerektiren orucu dusunuyorum, namazla alakali yada baska hic bir yukumlulukle alakali boyle bir zorunluluk soz konusu degilken oruca mahsus var bir farklilik, bu ibadetin onemide burda zaten...Gerci inanc olmayan yerde ibadetten bahsetmek yersiz bellkide ama ne bileyim uzuluyorum hemde cok...Keske oruc tutsalar hic de zor birsey olmadigini gorebilseler diyorum, diyorum...

Neyse asil bahsetmek istedigim 5 saat (yollarda gecirdigimiz zaman da dahil) bayram alisverisi icin gezmemiz...Oglanin ustunde pek bir mahmurluk vardi, hatta arabadan inerken kendisi strollara binmek istedi ki uzun zamandir hasret kaldigimiz bir durum. Ama ya ablamiz bu duruma cok sIkIldi. Oncesinde cok uykusu geldiginden(kendisi uyku diye birsey olmasaydi keske gibi bir temmeniye sahip, uykuyla arasi cok da iyi olmayan bir kisidir) strollerda oturmak istediginden dem vurdu, en son "kardesimi strollerdan indirirmisiniz oynamak istiyorruuuum" diye haykirmalar esliginde magzadaki calisan ve musteri olan herkesin en azindan bir kere de olsun bize aciyarak bakmasina sebeb oldu...Surekli"annneee, anneee" dedi durdu. En son"kizim tamam bugun 100 bun kez anne dedin, birak bir sure anne deme"dedim, maga musterisi bir bayan"baba de kizim biraz da"diye takildi. "Baba da diyorum zaten"dedi:)))Kendim icin yaptigim alisveris en hizlisi oldu.Begendigim seyi hemen alip ciktik, bu kez"beeen acikkktiiimm"serzenislerine"evde yersin annecim"diye karsilik verdim"hayyiiiiir ben disardan yemek istiyoruuuum"dediysede duymadim. Eve gelince corba icirip, bir guzelde tatlisini yedi, saglikli mi saglikli beslendi...disaridan doner, lhamcun yada hamburger yemesinden bin kat daha iyidir dimi...Arada cocuklarlla yasadigim olumsuz seyleri burayada yazayim istedim, cunku disaradan bakildigi gibi cok gulluk gulistanlik degil hic birsey:))

No comments: