Saturday, August 20, 2011

Bir yerlerde yalnis var!

Gecen 3 gun boyunca cocuklara bayramlik baktim. Ilk gun cokca eglendiler, ben tabi large, extra extra large oldum onlar eglenirken, stroller ellerinde birbirlerinin pesinde kosturdular magzada. Ikinci gun yine bayramlik bakmaya gidiyorum, arkadan kizim
-anneee bayramlik almamiza gerek yok bana
-neden? istemiyormusun bayramlik
-benim bir suru kiyafetim var zaten
-anlamadim, bayramda yeni kiyafetlerin olsun, daha suslu ol istemiyormusun?
-yani bilmiyorum, cok kiyafetim var, neyse sen karar ver bayramlik alip almayacagina istersen al!

Ne diyim bilemedim, bize bayramlik alinacan havalara ucardik, bayram gunune kadar zor beklerdik giymemek icin, ama ya simdiki nesil mi boyle, benim kizimda mi var bu durum, cok bir merak pek bir heves yok gibi...yada ne biliyim, cok mu fazla ogrettik tutumlu davranmayi:))

1 comment:

melda said...

maşallah doyumsuz bir çocuk değil demek ki..

eskiden bu kadar sık alınmıyordu belki de kıyafet. yaz sezonu, kış sezonu vardı. şimdi ara sezonlar, indirimler derken sürekli bir alma telaşı içindeyiz. her bütçeye göre mağaza çeşitliliği var ayrıca. sık sık alınca da bayram için ayrıca yeni giysiye gerek kalmıyor bazen.