Sunday, September 18, 2011

Alis-veris, veris-alis

C.tesi gunu, bir onceki gun Capitol'de bir magzada begendigim urunu almak icin gittik, normalde baska bir rengini alacaktim. Ama calisanin tavsiyesi farkli bir renkdi, kafamada yatti bu oneri...Neyse magzanin baska bir subesine gittik, orda ilgi alaka daha coktu, fakat baktigimiz urunun diger rengi hic bir magzada kalmamisti, 4 ay gibi bir sure beklemeliydik, derken baska bir modelde karar kildik, ama aklim digerinde...Umarim sali gunu gibi Capitol'deki magzalarina kargolayacaklar ve o gun almaya gidicem...C.tesi gunu haftalardir, o model elbise mi yok bu model elbise mi olsun? rengi su mu olsun? bu mu olsun? Yok elbise degil, abiye takim olsun, hayir normal bir kap olsun altina pantolon olsun diye dusunup durdugum S.'nin nisaninda giyecegim kiyafet kargasasini sonlandirdim...Aker'de askida fena degil bir deniyim dedigim elbiseyi giyince bayildim:)Aslihan'a gore"peri kizi" oldum, esime gore"harika" ogluma gore"cok guzel":))...Ustune esarp baktim, ama istedigim sallardan yoktu. Terziye gidecegi icin ayni gun alip cikmadik magzadan, oda Umraniye subesine kargolanacak:)Simdi yazarken dusundumde yarin arayip Capitol'e kargolatiyim, sanki orda bir Aker vardi...Bugun sal baktim, ama kiyafet elime gecmeyince salin rengide acaba kiyafetinkiyle ne kadar uyumlu olur yada olmaz diye dusununce alamadim. Capitol'e gittigim gun, saldir, ayakkabidir, cantadir, kizima guzel bir elbise, ogluma almayi kafamda tasarladigim takimi bulabilirsem, nisan gunune yaklasik 3 hafta kala kiyafet sorunsalini halletmis olacagim...Buarada kizlari olupda daha oncesinde abiye kiyafet alip magza tavsiyesi olan var mi?Simdiye kadar Zeyland ve Boyner'de ve YKM'de abiye kiyafetler gordum, en cok Boyner'dekini begendim ama onunda rengi sorun sevmiyorum o rengi daha dogrusu kizima cok yakistirmiyorum nedense...Su isler hayirlisiyla bitsede rahatlasak...

5 comments:

Esra said...

Goose nin kıyafetlerini çok beğeniyorum, herry mağazalarının çocuk bölümünde oluyor, ama her herry de var mıdır bilemiyorum..
kolay gelsin :)

gunlukcugum said...

aker elbise dogru karar))

Unknown said...

Esra, cok sagol, bugun Capitol'deki magzasina bakicam insaallah.

Emine, dusundugunden farkli bir elbise oldu,Aker abiye kismindan, web de olmayan bir model, ama cok begendim:)

Hatice Betul said...

merhaba arzucum, bir onceki posttaki fotolara ayilip bayilip onumuzdeki yaz kastomonuya tatile gitmeye karar verdik.. bakalim hayirlisi.. bundan once de gitmek istedik ama kismet olmadi belki bu sefer olur.. alara aslihanin bloguna giremiyorum artik, kabul etmiyor. belki okuyucu kitleni cok yakin cevrenle sinirlamissindir
-ki sonsuz saygi duyuyorum, ben seni buradan da zevkle okurum-, belki bu durum son birkac girmemde bana telefon numarasi sordugu ve bilgilerimi guncellemek istedigi halde bloggera istenilen bilgileri girmedigimden kaynaklanmistir ve sistem otamatik olarak beni cikarmistir listeden diye haber vermek istedim. tekrar gorusmek uzere, cocuklari op benim icin

Unknown said...

Betul, biraz once baktim, email adresin permissions da var, ama soyle bir durum oldu 10 gun kadar blog'a girisleri engellemistim.Belki girememen o gunlere denk geldi...Buarada Kastamonu icinde insaalah diyim:)