Tuesday, September 20, 2011

Bugun Capitol'e gittim Kervan'a..Fatih subesinden aldigimiz bir urun, bugun itibariyle Capitol'deki magzasina merkezlerinden gonderilecekti...Dunde teyit icin aradim, merkezle gorustuklerini bugun icin Capitol'de olacagini soyledi...Ne zaman Capitol'deki magzalarina gitsem bir ilgisizlik, bir alakasizlik, teshirdeki urunu cok afedersiniz bir kakalama hali, tavri vardir. Bugun de bir yenisini daha eklediler, inanamadim, saka gibi..

Ben:Merhabalar, C.tesi gunu Fatih magzanizdan ...urunu almistim, dun magzayi aradigimda bana bugun bu subenize kargolayacaklarini soylediler...

K:himmm, bi sn, bakiyim...

Sonra giti baska bir calisana sordu,daha etkin yetkin biri,oylesine gelip gelmedigini kontol edermis gibi etrafda dolanip, sonra telefona sarilip merkeze sordu

K:Bugun bize ... gonderdiniz mi, haaa, tamam, ay bizim siparis ettigimiz yemek takimini unutmadiniz dimi, cok sagol...(Benim olay bitti kadin aramisken kendi olayini halletti)

Sonra bilgisayar ekranina egilip;
K:himm bizde var gorunuyor..

Sonra kasa arkasindan cikip, basladilar magza icinde uruna bakinmaya

Ben:Pardon, napiyorsunuz?
K:Urun bizde var gozukuyor bakiyoruz..
B:Teshirdeki urunu mu vereceksiniz, eger oyleyse kusura bakmayin alamam, zaten Fatih subenizde ilgi alaka daha cok diye alisveris yaptim, teshirdeki urunu degilde ambalajdaki urunu verme hususunda daha hassas olduklari icin...

garip bir bakis atilar, sonra kasa ardina donup, Fatih subeyi aradilar, ertesi gune kargolanacagini Capitol'e gelecegini soylediler.
B: Kusura bakmayin, evime kargolatin, vakit ayirip, cocugumuda alip, buraya geliyorum, bir gun onceden magzayi arayip teyit ettiriyorum, ama depodakiler unutmus, beni ilgilendirmiyor o kismi, bende benzin harciyorum,tekrar gelemem...

Bugun esimi arayip yarin kargolanacagini soylemisler, merakla bekliyorum, ne denli sozlerine sadik olduklarini gorucez. Ama ya Capitol'dekilerin tavri hep boyle tabiri caizse ellerinde ne varsa yamasinlar...Hani su var teshir urunu alinabilir, onunda olur alinabilirligi ama bu hic bir zaman normal fiyati uzerinden olmaz, uzerindeki 10 tane defoyla orjinalmis gibi verilmez musteriye verilirse de bir fiyat indirimi olur, is ahlaki bunu gerektirir.

Edit: Ertesi gun aldigimiz urun eve sorunsuz gonderildi, dunde duvara asildi:)gayet de hos:)

No comments: