Sunday, September 25, 2011

Finally:)

Cok sukur, gunlerdir suren, o ayakkabi mi? bu ayakkabi mi olsun? gelgitlerim bitti bir karar verdim, elbise yanimda olmadigi icin biraz iskalasamda cok da fena olmadi ayakkabilar. Aslinda begendigim bir model vardi nedense goremedim onu, belkide alindi.. zaten bir karamasa icinde duruyordu tum ayakkabilar.Yazdan kaldiklari icin sanirim... Esimde kendine birseyler aldi.Kayinvalide&pederde bizimle alisveristeydi,kizim icin benim "yani eh iste" "bir denesin bakalim nasi duracak"dedigim elbiseyi cok begendiler. Dedesi aldi...sagolun varolsun da ben pek memnun olmadim cunku hayalimdeki elbise degildi...hemen her dugun yada nisanda kucuk bir kizda gorebilecegimiz turden birsey...Ben daha kabarik, daha farkli, gulu cicegi daha farkli, birde krem olmayan birsey istiyordum. Onlar cok begenip, aliyoruz biz bunu Onun icin diyince, kirilirlar dusuncesiyle birsey demedim, sadece"biraz daha bakayim ben ya, cabuk karar veremiyorum"diyince, dedesi"cook guzel oldu, cok yakisti ben alicam bunu Ona"dedi...Hatta elbisenin altina numarasi buyuk krem bir ayakkabi giydirmistim, numarasi olsa onuda alacakdi onuda begenmememistim zaten. Allah'dan numarasi yoktu ve alinmadi...Evet ya ben zor begenen biriyim...Aslinda oyle amanda aman giyinmem, ekseriya spor, rahat seyler giyerim. Ama kalitesi onemlidir. Belli bir markadan ziyade kalitesi onemlidi. Ama gozu kapali guvendigim markalar da vardir..Cocuklara alirkende durum boyle, begenmedigim seyi giydirmem, almamda zaten. Bahcede oynarken bile bir uyum icinde olsun ustundekiler diye dusunurum. Bazen kizim abidik kubidik birseyler giyer bir yolunu bulur dogru yola iletirim onu:)yazdiklarima soyle bir bakinca, evet ya ben biraz takintiliyim:P

2 comments:

Esra said...

Seni çok iyi anlıyorum bir kız annesi olarak :)
gerçekten de özellikle kızlar için çok kötü kıyafetler oluyor, bazen hediye vs geliyor kızıma göstermeden saklıyorum, ben de içime sinmeyen beğenmediğim şeyleri giydiremiyorum:)

Unknown said...

Esra, "karisik giydir cocuga, uyum takintisi olacak" gibi tavsiyelerde(!) duyuyorum arada, ama yola devam ediyorum:)Allah imkan verdikden sonra neden uyduruk seyler giysin canim dimi ama, hele kizlari giydirmek bir baska keyifken:)