Monday, September 26, 2011

Garanti

Garanti bankasindan memnun kalan var mi? Bir kredi karti verdiler, verinde demedim, cook eskiden bundan 10 yil once vardi, Turkiye'ye dondugumu haber almislar herhalde yine gondermisler. Gecen gun kullanmadigim kartin yillik birikmis aidatlarini odedim. Karti kullanabilecegimi, bir sifre olusturmam gerektigini falan soylediler. Neyse hallettim. Yanimda cash para vardi ama ben 8 taksit yapabilirken ayni rakama ne gerek var diye karttan odiyim, hazir kullanmadigim yillarinda parasini odedim bir ise yarasin...ta ta ta taaam kart kullanilamaz. Neden? nedeni yok. Sonra bankayi aradim. Kartiniz bilinmeyen bir sebeden kapatilmis, ne zaman?Temmuz'da...aaa? Bana zaten 2 ay once geldi yeni kartim, gecen haftada harcama yapmadigim halde telefona kartinizin borcu var mesaji, daha iki gun oncede bankaya gittim odedim her birseyimi karti kullanabilirsiniz dediler...Neyse bankayi aradim ertesi gun, ilgili subeyi..Benimle konusan bir yandan baska birine laf yetistiren bir elemandi kendisi. Kartim subeden kapatilmamis, kimlik numaram yyokmus, ondan sistemde otomatik kapali gorunurmus...hay daa, daha gecen gun bankanin XXX subesinde oldugumu, kartla, kisisel bilgilerle alakali eksik bir durumun olmadigini soyledim. Siz gidin o subeden halledin dedi telefondaki...Evet ya ben cinsim, kesin cins biriyim, yada benim muhataplarim ekseriya cins olanlar, yada ben onlari cekiyorum..isini dogru yapan bir memuru rastladim desem yalan olur, zira torpilin CV'deki dolgunlukdan daha oncelikli oldugu is dunyasinda isini seven yada iyi yapan birilerini bulmak igne deliginden fil gecirmek gibi birsey!

2 comments:

nohut oda said...

aman bankalara bulasmaya gelmez sinir eder bırakırlar insanı benım tek krtım va oda garantıbonus babamdan ek kart hala onu kulanıyorum sessız sedasız ne onlar bana bulasıyor ne ben onlra:)

Unknown said...

Gulcan, kartimda bonus kart...Bende bekarken cokca kullanirdim. Turkiye'ye geldikden sonra kart edinmedim, nakit nakit harciyordum:)Kafam rahat olsun diyosam sanirim boyle devam etmeli:)