Wednesday, November 30, 2011

Saat saat soyle bana, ben den daha cok saat seven var mi:))

Evet ya seviyorum saatleri hemde cok:) Ama surekli takanlardan degilim, yani evde saat kolumda gezmem gezemem, gezersemde mecburumdur misafir vardir, duvardaki saate bakamam caktirmadan koluma bakip ogrenirim zamani...Zaman mi benim icin cok onemli saate bakip zamanin neresindeyimi gormek mi hala kestirebilmis degilim:)Duruma gore degisiyor cunku:) Yaklasik iki ay once ... nin nisanda giyecegim elbiseye uygun olsun diye aldigim saat:)Millet aksesuar olsun diye bileklik vs birsey alir ben saat aliyorum iste:) Bunlari yazmak nerden mi geldi aklima? soyliyim:)Bugun email adresime Saat&Saat'in Guess saatler icin %50'ye varan indirim haberini icen emaili geldi:)Saat alacaklarin dikkatine diyelim:)Su siralar indirim haberleri vermeyi kendime misyon edinmis gibi gorunuyorum farkindayim:)

No comments: