Saturday, December 03, 2011

Bir anne kaşlarını aldırdığında yüzü akça pakça oluyor, ten rengi açılıyorsa, kendine yeterince vakit ayıramıyor demektir. - Anne Özlü Sözü demis Blogcu anne:)

Ayniyla katiliyorum:)Gectigimiz hafta kizimin orta kulak iltihabi ve sonrasinda bir hafta ev istirahatiyle evden zorunlu durumlar haricinde cikmadim, cikamadim. Kasim gozum birbirine karismisti artik. Artik birgun esimin isten gelis saatiyla kendimi kuafore attim, eve dondugumde sivilcelerimin bile azaldigini hissettim, dusunun yani o kadar fena bir ruh halindeymisim:)Allah onlari hep var etsin, hep yanimizda etsin ama ya ikisiyle evde vakit nasi gecip gidiyor anlamiyor insan, bir o tarafi bir bu tarafi toplayim, onun yaptigi daginikligi yok edeyim, bunu suraya sokusturayim derken yemek vakitleri yemek hazirligi, meyveleri, onlari bunlari hoppp gecmis gitmis vakit. Inanamiyorum hatta bekarken bana bir gun bu duruma geleegim soylense ihtimal vermezdim ama bazen uyumadan once tokami cikaracakken farkediyorum ki gun boyu saclarimi taramamis oluyorum...

No comments: