Wednesday, December 07, 2011

Dun hava bulutlu ama sicakti Istanbul'da..Bugun ise bulutlu demek az kalir gunes batmis aksam olmus gibi yasadik gunu sabahdan aksama kadar.Yagmur ve sogukda olunca disari cikmak gelmedi icimden. Butun gunu kitap okuyorak, oglumla oynayarak, televizyon izleyip kahve icerek gecirmeye calistim. Dun butun gunumu ev temizligi ve yemek yapmakla gecirince, bugun temizlemem gereken bir ev ve yapmam gereken bir aksam yemegi olmadi. Yani bol bol vaktim olan ama aslinda elimi kolumu kaldirmak istemedigim bir gundu iste...Zira havanin durumu benim ruhsal durumumuda etkiliyor bir cok kisinin aksine...P.tesi gunu ne cok sevinmistim halbuki gunesli hava costurdukca costurmustu... Uzun zamandir gitmedigim semt pazarina gitmis, market alisverini yapmis, arabayi temizletmis,aksaminada kayinvalideye gidip asure yemis pek bir keyifle bitirmistim gunu...Hatta ertesi gune bile yetmisti enerjimde ev temizligi ve yemek arasi kendime soganli tart bile yapabilirligim olmustu:) Ama ya ben bugun hic sevmedim oyle boyle diye hayiflanip gunu gecirirken, gecen gun esimin calistigi hastaneye gelen Van depreminden yara almadan kurtulan ikinci( hani su otelin yikildigi )depremde evleri yikilan Istanbul'da bir hayirseverin actigi eve yerlesen Vanlilardan sadece ikisinin hikayesi geldi aklima... Yasli olan mide kanseri tedavisi goren, midesi alinmis, son kemoterapi surecinde deprem nedeniyle tedavisi yarim kalmis ve Istanbul'a gelme sansi bulan biri...Digeri 30'lu yaslarinda bir genc...Istekleri para yardimindan ziyade bir ismis.. cok onurluca halleri, ama cok uzuldum hemde cok, issizligin yuzde bilmem kac oldugu su ilde nasi is bulur nasi kendilerini duze cikarirlar hic bir fikrim yok... Umarim nasipleri cok daha fazladir ve beklentilerinden cok daha ote bir guzellikle yasarlar bu koca sehirde...

No comments: