Thursday, December 08, 2011

Bugunlerde yazma istegim tavan yapti resmen:) Bugun cok becerikliydim. Cocuklara kahvalti yaptirdikdan sonra evi supurdum. Kizimi okula gondermeden supurmeye baslamam bile buyuk basaridir. Komsumda toplasacaktik bugun. Evi derleyip toparlayip gittim. Gitmek icin kendimi ikna etmem biraz zor oldu zira hava guzeldi, kendimi disari atasim vardi...Eve dondugumde, aksam icin hamburger hazirliklarina basladim. Bir gun onceden soz vermistim ev halkina:)Cok sukur disarida yediklerinden cok cok daha istahla yediler sildiler supurduler tabaklarini:)Bende kusur kalmiyim diye kendime yesil mercimek kofteli hamburger yaptim. Bayilarak yedik:) Esim is donusu nelerin eksik oldugunu sordugunda, tahinli kek icin tahin dedim. Bu kek ugruna masayi toplamaya yardim etti bana. Tarihtir atilmasi lazim.Cayin yanina yetistirdim. Bayildik bayildik, en cokda buna bayildik. Simdiye dek yaptigim tahinli keklerin en iyisiydi, ustu biraz fazladan kizardi belki ama tadi superdi:)Gunu kekle bitirdik, ev halki erkenden uykuya daldi beni uyku tutmadigindan hala buralarda gezinmekteyim:)

No comments: