Sunday, January 22, 2012

Bu sabah, cogu Pazar sabahindan farkli olarak kayinvalide&pederi kahvaltiya davet ettik. Hep biz onlara gideriz, kayinpeder cok sevmez sabah sabah bir yerlere gitsin, bu gun bir ilk oldu sanirim onlara:)Guzeldi hostu, ama ogleden sonra evlerine donduler. Bizimde evde canimiz sIkIldi, aklimiza gelen en kolay seyi yaptik ve kendimizi bir alisveris merkezine attik:)Zara'da indirim vardi, cocuklara birseyler aldik. Kizima daha cok aldik eve gelince bu durumu farketti. Allahim Allahim o ne sevinctir oyle. Ilk defa bu denli seviniyor aldiklarimiza ..saskinim...Acaba acaba nerdeyse tum alisveris boyunca oglanin pesinden sunu denetebilsek bunu denetebilsek diye kosturmamiz, ona karsi ilgisiz oldugumuzu hissettirip kendisine birsey alinmayacaginimi dusundu bilemiyorum. Her zamankinin aksine bugun onun pek fikrini de sormadim herhalde:)Alsiklarimizi gordukden, denedikden sonra tum aksam mutlu mutlu dolandi, arada kardesiyle alakali kucuk dedikodular yapti:)biraz karalama calismasi yapti etti, derken uyku vaktinden once bir siirde kaleme aldi:))Cocuklarin dunyasi baska bambaska ne zaman neye sevinecekleri hic belli olmuyor:) Yarin cocuklarla ilk is gunum basliyor. Bir hafta hastalik doneminden biraz antremanliyim Allah'dan:)Umarim o zaman oldugu gibi mutlu mutlu oynarlar, az hasarli gecer gunlerimiz. Maksimum fayda minimum zararla hayirlisiyla bitiririz tatili:) Herkese mutlu bir 15 gun diliyorum:)

2 comments:

gunlukcugum said...

Simdiden kolaylıklar diliyorum)
Rana okula gidince özlüyorum ama tatilde ay Allah'tan okulda diyorum)
Keyifli tatiller...

Unknown said...

Eminecim sagolasin:)