Thursday, January 26, 2012

Insanin dilinden anlayan bir doktor gibisi var mi?

Bugun kizimi doktora goturdum. 4 gundur bogazinda aci, basinda ve sol kulaginda agri vardi. Atesi olmayinca bir kac gun kendi kedine gecmesi icin zaman verdik. Tabi ilac destekli. Bugun daha duygusaldi, agrisini anlatirken aglamasi cok icime dokundu. Esimin calistigi hasneye getirebilirdim, ama onun yerine saglik ocagina, aile hekimimize gosterdim. Cok sukur antibiyotik gerektirmeyen bir hal. Insaallah Sudafed, Ibufen ve biraz da burun spreyiyle hallolacak gibi..Doktora bunyesini kuvvetlendirmek icin bitkisel birsey tavsiye edip edemeyecegini sordum. Ilk defa bir doktor dilimden anladi ve Imuneks'i onerdi. Kendisininde kullandigindan bahsetti. Aslihan'a tavsiyelerde bulundu. "Herseyi sevmek ve yemek zorunda degilsin. Ama tatmadan hic birseyi sevip sevemeyecegini bilemezsin. O yuzden yemeklerden bir kac kasik olsun tatmali, hosuna gidenleri yemelisin. Suyu bol icmeli, birde meyve tuketmelisin" dedi. O kadar doktor taniyoruz, esimin bir cok yakin arkadasi doktor, zaten dedigim gibi ozel bir hastanede calisiyor, ama emin olun hic birisi bu kadar yardimci olmadi. Simdiye kadar cocugu saglik ocagina goturmedigime bin pisman oldum. Benimle ayni seyi dusunen antibiyotigi cok elzem durumlar haricinde gerekli gormeyen, gereksiz vitaminler yerine gerekli birseyi oneren. "Acaba vitamin takviyesimi alsak?",diye sordugum o pek tanidik doktorlarin, yok yok hic gerek yok, boyu kilosu iyi, kan tahlillerindede sorun gozukmuyor, herseyden azar azar yesin yeter" diye gecistirmelerinden bikmistim dogrusu. Kizimda doktordan memnun kalmis olmaliki, kendini daha iyi hissetti, benimle o eshur alisverislerimden birine geldi:)Sonunda onu atli karincaya bindirmeyi teklif eden ben olunca cok sevindi. Aksam babasina benim onu cok eglendirdigimden bahsedip, bir de bu guzel gun icin bana tesekkur etti:)

2 comments:

SenaBera said...

İyi bir çocuk doktoru bulmak mucize gibi Arzucuğum, çocuklar küçükken neredeyse tüm doktorlardan nefret eder olmuştum, bulmuşken kaçırmamalı, çok geçmiş olsun, öperim yavruları..

Unknown said...

kesinlikle Ozlemcim!cok sagol canim..