Sunday, January 29, 2012

Bugun annemler bir hasta ziyareti icin, bizim yasadigimiz yakaya gececeklerdi ve sonrasinda bize ugradilar. Cok da iyi oldu, sabah aramislardi hic bahsetmediler, ogleden sonra aradiginda da bak kesin degil falan diyordu ama neyseki geldiler sonunda:)Abilerim, yengelerimde onlarlaydi, ailenin yetiskin olarak yaridan fazlasi bizde toplasmis olduk. Ama toplasma oncesinde annemle telefon sonrasi benim evdeki kosturmam evlere senlikti:)Evi supurdum, yalandan iki toz alip, misair banyosunu temizleyip, yemek yaptim. Tatlida yaptim ama yemek sonrasi kizgin firina konulan tatli dalaza geldi ve ortasi hamur halinde cikti, ustunede serbeti yiyince degmeyin keyfine!Neyseki abimler tatli borek alip gelmislerdi:)Menum en kolayindan;Izmir kofte, pilav, Tarhana Corbasi(yengem yapti),Yaprak sarma(kayinvalidemin sardigi dondurucuya attigim sarmalar), Barbunya(dondurucuda nasi stoklamissam, hemen her misafire yapiyorum:)),Borek(abimlerim aldigi), Salata(kucuk yengemin yaptigi). Hashasli revani iste firinda dalaza gelip kismen mahvolan tatlim. Birde milfoyle pisirdim uvarlak yuvarlak kestim, niyetim Seyma'nin o guzel tatlisindan yapmakti, ama sonra bizimkiler gelince o yuvarlak milfoyler masaya ikinci bir borek niyetine konuldu:)Hatta milfoyleri ben bardakla kesip tepsiye koyarken gelmisti annemler, yuvarlaklardan artan sekilsiz parcalarida annem toplayip toparlayip iki dakikada acip bardakla kesti bende tepsiye yerlestirdim. Bazen annemin 74 yasinda olduguna inanamiyorum! Cok sukur onlarda bende pek memnun bitirdik gunu. Babam hele cok seker, ben onun hala buyumeyen kizi, ne zaman onalari yemekli misafir etsem, bir dolu iltifat ediyor:) Binlerce sukur hersey icin...

2 comments:

gunlukcugum said...

annelerimiz babalarimiz sofralarimizdan eksik olmasin...insallah bende agirlarim ailemi)

Unknown said...

insaallah Eminecim, onlari evimde her agirladigimda cok mutlu oluyorum:)