Thursday, February 02, 2012







Bugun komsumla kar kiyamet demedik, dustuk yola:)Sabahdan arabanin karlarini temizledim, hakikaten zor oldu, arabayi yerinden cikarmayi denedim, baktim basardim, tekrar yerine park ettim. Sonradan komsumla konustuk, onun ayirttigi bir urunu almasi, benimde oglumun kaybettigi-benim cok severek aldigim-sapkasindan belki yine bulurum umuduyla Benetton'a gitmem gerekiyordu:) bindik arabaya..ama o da ne!..arabayi cikaramiyorum,az gerilerde sitenin gencleride hummali bir sekilde arkadaslarinin arabalarini cikarmak icin yol acma calismasindaydi, derken ellerindeki kurege talip oldum:)Allah icin cocuklar teklif etti temizlemeyi ama ben yaparim diye attim kendimi ortaya, cok sukur uzzun surmedi:)arabayi park ettigim yerden cikardim bu kez gidemiyorum, sonra gencler el birligiyle arabayi ittiler, seviyorum vallahi bizde varolan su yardimseverligi:)Neyse siteden ciktikdan sonra yollar iyiydi, karsizdi, ama yol kenarlari kar doluydu...yagmur, camur Benetton'a ulastik:) Yagmur botlari indirimdeydi, onlardan aldim cocuklara, birde oglana polar atki sapka seti..Oglum botlarina bayildi, ilk defa birseyi almam icin bu denli israr etti:) ne diyim guzel gunlerde giysin hep..Hasili kelam bir sapka icin yola dusen ben nasi basariyorum bilmiyorum indirim olayi beni hemen cezbediveriyor, bir bakiyorum alacaklarimin disina hop diye cikivermisim..

No comments: