Sunday, January 15, 2012

Gecen haftasonu hasta olup ev de kalinca, bu haftasonu bol bol gezelim dedik:)kisin nereye gidilir tabiki alisveris mekanlarina. Uzun zamandir ilk defa cadde ustu magzalar gezzdik ve iste o gunde karin Istanbul'a bu sene ilk dustugu gune denk geldi. Asaf Ihsan'in botlarindan nasi islandi bilmiyorum pantolunun nerdeyse yarisi islanmisti yurumekden. Allah'dan hasta olmadi.Bende birseyi icime sindirip alamadim. Indirim var ama size yok oyle oluncada bak bak cik oluyor. Bana gore olanlarinda rengi fena..Neyse Aker'de inanamadim ama sallarda indirim vardi, su duz renk puskullu ipek sallarda. Hemen kaptim bir tane ucuk mavi. Bu yaz artik forma esarbim belli oldu gibi:PGerci ben yazi beklemeden bugun takmaya basladim:) Fabrikaa'da acayip indirim vardi. Esim gomlek bende bir triko yelek aldim. Aslinda esime daha onceden aldigim fakat bedeni kucuk gelen gomlek degisimi yaptik. Ben birsey almis oldum. Zara'da oyle indirime girmis. Cok guzel gomlekler var.Yazin tiril tiril giyilir. Ben zaten yaz kis ayni gomlekleri giyiyorum, Cunku kisinda gdilen heryer simsicak. Oglana pantollon aldik, yarin degistirmek lazim, cook buyuk geldi.Orda denettirmedi cok huysuzluk yapti. Zaten ona birsey denettirmek=deveye hendek atlatmak. Indirim haberleri simdilik bu kadar:P

2 comments:

Deli Anne said...

hayırlı olsun yeni alınanların hepsi:)

Unknown said...

tesekkur ederim:)