Friday, January 13, 2012


Kayip Sembol kac zamandir elimde uzadikca uzadi, bitiremedim bir turlu diye hayiflanirken , su hastaligimin iyilesme doneminde elime alip her nasilda onca zamandan sonra, 3 gunde bitirdim.. Daha dogrusu nedense bastan sarmadi beni ama bakiyorum hangi Dan Brown kitabini okuduysam oyle oldum ilk 100'e yaklasirken yada 100'den hemen sonra kitap icine almaya basliyor, sonrada birakamiyorum. 526 sayfa dile kolay, az buz degil:)Ama hos, okunasi,hatta hatta iki gece gec uyumama cay saatini sallamama sebebtir. Yalniz nedenini ben bilmiyorum bilen beri gelsin neden iki kitabindada kahraman Robert Langdon. Micky mouse saati ve sincerely kelimesinin ifade ettigi mana ve gunumuzde neden mektup vs. gibi yazilarin sonlarina ilistirildigini aciklamasi da her iki kitabindada var. Ben seviyorum yazarin kitaplarini bu ucuncu aldigim kitabi. Ucundende pek memnun kaldim:)Okurken keyif aldim. Uzunca bir yolculugunuz varsa okuyun derim. Cunku yogun tempoda giden gunlerde zor okunur gibi:)

No comments: