Monday, February 13, 2012

Bugun bir taziyeye gittik. Hayat boyle, bir varsin, bir de yoksun misali. Geleni isi gitmek...Hala sanki evdeymis gibi, sanki diger odada hanimlardan ayri oturuyormus gibi hissettim. Yaslica biriydi, ama yinede olumunu cok beklemiyordum herhalde..bakiyorum esi cok metanetli. Allah sabrini veriyor sozune bir kez daha yakinen inandim.

Aslinda 3 ay kadar evvel ebedi aleme gocup gitmis biri varki, onun vefatini duymak beni cok daha fazla uzdu. Giyaben taniyor olsamda, abimin taa liseden beri iyi gorustugu bir arkadasi. Babasini 3 yil kadar once kaybediyor, kendiside gecen senenin sonlarinda bir trafik kazasinda vefat ediyor. Abimde Turkiye gelisinde ogreniyor. Yaptigi hayir hasenat,maddi manevi her turlu sey ve bir dolu hayir duada beraberinde su dunyadan cok da genc sayilabilecek bir yasda gocup gitmek ne buyuk bahtiyarlik... Kendi mutluluklarimi dusunuyorum, kendi zamanimi, ne kadarini ihtiyac icinde olanlar icin kullaniyorum, ne denli dertleniyorum acaba bir baskasinin derdi icin...ne kadar sukrediyorum yada sorguluyorum...Bende 40 yasinda vefat etsem o denli cok hayir dua alabilirmiyim?

Allah vaktimizi bereketlli kilsin, insanlara hayri bol olanlardan eylesin..olumu aklimizdan cikartmasin ve bizleri olaylara karsi suursuz birakmasin insaallah...

No comments: