Sunday, February 12, 2012

Dun bir dolu gezdik. Ama bana yetmedi:)Kac gundur evdeydim cunku. Cuma gunu komsumda toplasmamizi, market gibi zaruri ihtiyacdan disari cikmamizi saymazsak:)Bugun oglen kizim arkadasina gitti, oglumda biraz nane molla hallerdeyken uyuya kaldi. Esimde istersen sen yalniz takil ben cocuklarla ilgilenirim diyince hoop kendimi attim disari. Aksam eve dondugumde ayaklarim sizliyordu. Artik her pazar boyle yapalim dedim:)Ben gezeyim siz evde takilin:) Cunku ben magza magza gezmeyi seviyorum, her zaman degil indirim zamanlari. Ama bizimkilerden hep yarim kaliyor gezmelerim, herseye ayrintili bakamiyorum. Kiminin cani sIkIlIr, kimi yorulur, kimi acikir, kimi strollerdan inmek ister, kimi binmek ister, kimi eve donmek ister, kimi misir ister, kimi donut ister, kimi dondurma ister, derken aaaa aaah! olurum.Bugun bu durumu telafi ettim gibi, oh be yalnizligim arada ugrayinca seviyorum seni:)

3 comments:

nohut oda said...

benim yanımda çocuk olmasın ama bir arkadaş olsun isterim çnkü yalnız basıma sevmiyorum birşeyler yiyip içmeyi

melda said...

beyler zaten mağaza dolaşmayı sevmiyor, en güzelini yapmışsın :)
ben de pazar sabahları erkenden yalnız çıkıp gezerim bazen, kalabalık bastırmadan çok rahat oluyor. sonra dağınık mağazalarda gezemiyorum çünkü.

Unknown said...

Gulcan birsey yiyip icmedim, ama yalniz disarda gazete,dergi, yada kitap bisi okuyarak birseyler atistirmayida ozlemedim degil:)

Melda, cok haklisin, hem beyler, hemde magzalar hususunda:)Bir dahakine evden daha erken kacmayi deniyim:)