Wednesday, February 22, 2012

Dun kayinvalideme gittim. Yeni aldigi supurgesi bozulmus 10 gundur de tamirden gelmeyince gitmis bir dolu para vermedigi ama isini gorecegini dusundugu bir supurge almaya..Bizimde haftalik ziyaretimize denk geldi. Ilk kullanmak bana nasip oldu:P bayildim:)Sana da aliyim dedi:)zahmet olmasin diye ben alirim diyip aldigi yeri ogrendim:) derken bugun magzaya gittim. Onlarda kayinpederle bir akraba cenazesinden geliyorken beni gormusler magzada:)Sonra kayinpeder aldi. Ne diyim Allah buyuklerimizin omrunu ziyade etsin, herkese boylesi lazim:)Henuz acip kullanmadim, cunku sonrasinda kayinvalidelere gectik. Yarin sabahi sabirsizlikla bekliyorum. Halihazirda kullandigimi yedeklere alip balkona tranfer edicem ins:)

2 comments:

gunlukcugum said...

Gule gule kullan...

Unknown said...

Cok sagol canim:)