Tuesday, February 28, 2012

Goz cok onemli bir organ...bir de en kurcalanmamasi gereken bence..Dun esim sol gozunde bir batma yanma hissetti, ve butun gece eli gozundeydi, yikadi etti. Nerden duyduysa bebek sampuaniyla yikamak iyi gelir diye cocuk sampuanida ayni isi gorur hesabi gozunu sampuanli suyla yikamis daha cok yakmis. Neyseki goz doktoruna gorundu. Bugun kizimi okula gonderdikden sonra bir halini hatirini sorayim diye telefon actim, cevap vermedi, bir yada iki dakika sonra sol gozu bandajli olarak geldi:)hafta ici gunduz vakti koca kisisinin eve gelmesi demek=evin extra dagilmasi demek. ustune hastalik nevinden bir seyde konunca extra bir ihtimam demek. Haftasonundan cani hamburger cekmisti disarida yiyelim demisti, ama benim artik midem kaldirmiyor, evde yaparim demistim. Dunde unutmustum yapmayi bugun hastaliginda onu mutlu edeyim diye hamburger yaptim. Birde bir kac sebze yemegi, patates kizartmasi...Sonrasinda cikolatali kek ve cay. Evet keyfi yerine geldi, ama en cok keyfini yerine getiren babasinin "aksama yemege gelin hadi, kestane geldi koyden" demeseydi:) Evet ben son donemde kilo aliyorum aliyorum ama hemen vermiyorum. En cok ovundugum yonumde hemen kilo alip vermek... Bu gidislede yonumdu olarak kalacak..Kayinvalidem sarma yapmisti yaaa..simdi gelde yeme. Mantar soteden yememek icin kendimi frenledim tamamen sarmaya yoneldim:) Kabak tatlisindansa yer kalipda gozumu doyuracak olcude yiyemedim, aklim hala orda. Kestanenin son demleride gecmesine ragmen nasil bu denli lezzetli olduguna sastim... Kayinvalidem harika bir ayva receli yapmis, kirmizi kirmizi rengi, meger ayva cekirdeklerinden atmis, bazi ayvalarida kabuguyla dogramis. Artik rengini en cok kabukdan mi yoksa cekirdekden mi aldi tam bilemiyorum. Buyuk olan kavanozu bize verdi, yaninda da dondurucuya atmalik sarmalar:) Bugun kizim babaannesine"babaanne bir gun annem dolma yaparken bende yapmayi ogrenebilirmiyim dedim, oda bana bence sen babaannenden ogren babaannenlerin ailesinde tum kadinlar, dolmalari guzel yemekleriyle meshur "dedi demezmi, anne pek mutlu oldu. Cocukdan al haberi, cocuk o an can kulagila dinlemiyor gozuksede hafizasina harfiyen tum soyleneneleri kaydediyor. Zaten aile bireyleri ve buyukleriylede iliskisini insanlarin giyabinda anne ve babasi tarafindan yapilan konusmalarla sekillendiriyor...

2 comments:

gunlukcugum said...

A.abiye gecmis olsun...insallah onemli birsey degildi!
Arzu Ayva receline cekirdegi kivamda veriyor... Eminim guzeldir...afiyet olsun....

Unknown said...

Cok sagol canim. Cok sukur ki cok gozun beyaz kisminda zedelenme gibi bir durum olmus, iki gunde toparladi...ayva cekirdeginin o ozelligini bilmiyordum, demek bu huzden kivami cok hos ve cok guzel olmustu..