Friday, March 30, 2012

Baligimiz oldu..

Bugun baliklarimizdan biri oldu..Sabah uyandigimda fanusa baktigimda farkettim. Henuz kizim uyanmadi. Bende okulda rehber ogretmen olan komsumu aradim. Ona sordum napmaliyim diye..Kizimin, kendisinin de gormesinin en dogurusu oldugunu, hatta kucuk bir kibrit kutusundan tabutu yapabilecegimizi, kucuk bir cenaze toreni gerceklestirebilecegimizi soyledi..Hayatin gercekleriyle karsilasmasi ve daha buyuk gercekler oldugundada soguk kanli olabilmeyi ogrenemesi yonunde faydasi olacagini soyledi...kizim uyandi simdi bakalim nasil karsilayacak?

....

Cok iyi karsilamadigini soylemeliyim. Mutfakdaydik, bana birsey soruyordu, o anda baligin suda hareketsiz olamsi gozune takildi ve hemen anladi, oldugunu...Aglamaya basladi, eline aldi, agladi, agladi.Neyse hemen hazirlanip, bahceye ciktik. Baliga cokomel kabindan bir tabut yaptim.Neyse bahceye kadar tasidik. Kucuk bir cam agacinin altina gomduk. Yagmurlarla ugurladik..Neyse okuldan dondu, basladi yeniden sizlanmaya, kediler cok iyi koku alirmis da ya baligini gomdugumuz yerde bulur yerseymis...Bende"Yagmurlarla melekler indi ya, baligini alip, cennete tasimislardir"dedim..Ikna oldu gibi sukur..Butun gece balikdan bahsetti, yemekde midem agzima geldi resmen..Hic bir hayvanin oldugu gbi baliginda olusune tahammulum yok, aklima geldikce fena oluyorum..

2 comments:

gunlukcugum said...

Allah sabır versin
Aslihana en buyuk kaybı bu olsun..

Unknown said...

Eminecim, bugun cok agladi Aslihan...Okuldan geldigindede devamla..Allah buyuk acilarla imtihan etmesin ama ettigindede sabir ve selamet versin insaallah..