Friday, March 30, 2012

for the first time, baking a raspberry cheesecake:)




































Recipe icin..
Ben bahsedilen sour cream'i kullanmadim onun yerine substitute olarakda birsey kullanmadim, o kismi es gectim yani ama siz ayni miktarda suzme yogurt kullanabilirsiniz. Kullanmazsanizda bana gore cok birsey kaybetmezsiniz. Cunku esimin sevgililer gununde ayila bayila yedigi, cok begendigi o kalp seklindeki tatlinin lezzet olarak nerdeyse aynisi oldu:)...Uzerine raspberry sos degilde cilek sos yaptim , daha kolay ve goruntu olarakda daha parlak geldi:)

3 comments:

gunlukcugum said...

Goruntusu gibi tadida harikadir...eline saglik..

our twins of N.Y./SEYHAN said...

ayy tatli damarim tuttu yine Arzu'cum nefis gorunuyor. bende bu aksam misafirlerime costco dan aldigim plain cheese cake'i evde sos ve meyve ile susleyip ikram ettim. dur bi kosu mutfaga gidip bir dilim daha yiyeyim, raspberry'li niyetine:))

Unknown said...

Eminecim,harika bir tarif muhakkak dene tavsiyem:)

Seyhancim, aksam ustu bu cheese cake'in malzemelerini almak icin markete ciktim, hazirini almamak icin kendimi zor tuttum,ama super kolay oldu:)sanada afiyet olsun canim:)