Tuesday, March 27, 2012

Bu sabah kahvaltida komsumdaydim. O sirada diger komsumun bir ay oncesinden davet ettigi kizinin dogum gunu partisini gelen telefonla hatirladik. Kahvaltimiza devam edip, kahveleride icip fasli tamamladik:)sonra her ikimizde evdeki islerimizi halledip, evlerimize en yakin magzalardan birinde karsilastik:)Komikti:) Allahim Allahim keske bir gun onceden hatirlatsaydi komsum..Acele hediye secmek kadar zoru yok, suan aldigimi tam hatirlamiyorum bile kabarik tullu kirmizi bir etek, acaba ustundeki desen nasildi?beyaz bir tshirt vardi ustunde sanki kirmizi bir susu vardi ama sus nasil birseydi:) Dogum gununun palyanco kismina yetistik sukurki:)Oglum yuzune mavi bir araba yapilmasini istedi:) Ama talihsizlige bakinki, dogum gununde telefonumun fotograf cekme ozelligi devre disi kaldi! zor zahmet sadece iki poz cekebildim, sasirdim, eve geldigimde tekrar seri birsekilde fotograf cekmeye devam etti alet:)Kullandigimdan beri ilk defa boyle bir durum yasadim:)nazar dedim:)cunku cok begenildi"aaa tamam, en iyi fotograf simdi cekilir"gibi birsey duydum sonrasindada fotograf cekemedim!Ama guzel bol egleneceli bir dogum gunu oldu. Bu sene cocuklarin dogum gunleri icin cok planlarim olustu kafamda:)Allahin izniyle o gunlere erip gerceklestirebiliriz..

4 comments:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

komik ve telasli birgun gecirmissin Arzucum:))
sanada hazirliklar icin simdiden kolay gelsin...:)

Unknown said...

Seyhancim sorma, Aziz eve geldiginde hala masa hazirlama telasi icindeydim, zor yetistirdim resmen herseyi:)

New York'tan said...

Face koymusun ya nazar diye simdi anladim :)Allah kem gozlerden korusun Arzu'cum :)

Unknown said...

aslinda kem goz gormedim ben kimseyi ama gipta damarini tahrik etmemek lazimmis Seymacim:)