Wednesday, March 28, 2012

Mutfak harika kokuyor+oglanla ilgili bisiler bisiler:)





























Bugun komsumun getirdigi cicekler, mutfaga harika bir koku yaydi:)hic bilmem cicek ismi, sanirim bunlar leylak ve sumbul:)
Karsi komsumun evini satiyor, uzgunum..Bugun onu ve diger uc komsumu davet ettim. Pek spontane bir davet oldu. Sabahdan oglene kadar kizimin doktor isleriyle ugrastim. Servise yetisemedik pek tabi. Okula ben biraktim, Cikmaz sokakda..girmek bir dert, cikmak bir dert. Yurusem daha kolaydi, usendim.. Eve geldigimde her yer her yerde degildi ama o kivama yakindi:) H. Ablanin yardimlariyla ortaya birseyler cikarabildim sukur:)Menude ne olabilir??tabiki kadayif boregi, ispanakli kis, muhallebili incirli kek,islak kurabiye, peynir cesitleri, kahvaltiliklar:)

Buarada daldan dala cok alakasiz birsey ama yazmadan edemeyecegim:)Oglum bugun itibariyle artik kakasinida tuvalete yapan bir veled:)ne cok sevindim, yarin uzakdan kumandali ucak ve helikopter bakicam insaallah.Birde akulu motorlardan almamiz gerekecek:) Buarada bilenler bilir ben nerdeyse hic ugrasmadim tuvalet egitimi icin(bir gun ugrastim sanirim, oda kendisi tuvalete gitmek istedigi icin:). Cunku neden? kizimdan tecrube vakti saati gelince soyluyor, tabi anne baba olarak cocugu tesvik edici seyler soylemek gerekiyor. Neyse annem beni daha once kizim iki yasina girdikden sonra da yaptigi gibi mutemadiyen 2 senedir yiyordu,"su cocuga bir turlu ogretemedin cisini, kakasini, sen nasil annesin! keyif mi aliyorsun pis kakalarini(temiz kakada mi var:)) temizlemekden" gibi seyler soyleyip. Gun icinde iki kere gorusmussek, sabah"bugun cisini tuvalete yaptimi? yaptirdin mi" diye sorup aksaminda da"bugun tuvaletini ogrendimi soyluyor mu cisini kakasini"gibi seylerde soyleyip beni cileden cikaramaya calisiyordu. Annemin butun bu laflarina, yengelerimin"kizim koca cocuk oldu, sen haal neden baslamiyorsun tuvaletini ogretmeye, oyle telkinle olur mu! bak inatcida zaten sen buyudukce daha zor ogretirsin!"serzenislerine kulak tikamam zor olsada sabrin sonu selamet, okula gidene kadar bez takili olan yada bez takilip kakasini cisini yapmak isteyen cocuk gormedim, ogrenir insaallah o zamana kadar dedim durdum. Hatta akraba cocuklariyla kiyaslandi, annelerinin haftalarca hatta aylarca cocuklarina tuvalet egitimi vermek icin cektikleri sIkIntilar destanlastirildi:)valla tikadim kulagimi:)duymadim hic birseyi, yukarida yazdiklarimi soyledim, sen baya large a baglamissin diyenler oldu, onalrida duymadim... Bunca hengameden sonra cocugum bir gece uykusunda mizirdandi, yanina gibip, onu uykusunda rahatlatmak icin telkinlerde bulunurken, birden bizim yatak odasinda degilde kendi odasinda uyuyuor oldugunu farketti, dua mi etti bed sozlermi soyledi anlamadim, birseyler dedi bizim odaya girdi.Bir baktim bezden cisler cikmis. Hooop diye nerdeyse havada yakalayip ustundekileri cikarip, yeni bez takacaktim ki, bez degil kilot giymek istedi:)ikna edemedik. O gece kilotla yatti uyudu. sabahinda kilot islakti naylonsu dis yuzey cisi sizdirmamisti. Neyse o gun bugun yani C,tesi'de bugune tuvalete gidiyordu ama cis icin. Kaka hep alistirma kilotlarina yapiliyordu. Hatta bugun oglen de oyle yapmisti. Ogleden sonra ne oldu bilemiyorum. Tuvalete gidip hem cis hemde kaka yapti. Resmen evde senlik havasi esti:) Annemi-babami, kayinvalidemi, esimi aklima kim gelirse aradim. Umarim sevincim yarim kalmaz, umarim yarina hersey sil bastan olmaz, umarim yontemim dogrudur. Yasitlarina gore gec de olsa zaman bu zamandir veartik biz beze elveda demisizdir:)




6 comments:

Deli Anne said...

ben de yazık ki pek bilmem isimlerini çiçeklerin ama bunları ben de bildim sanki:)

Unknown said...

kolay dimi:)

gunlukcugum said...

Insallah insallah arzu...bu ara hasanda beni zorluyor istiyor bende surekli pepenin wc egitimli bolumunu izlettiriyorum) arabalari ic camasiri aldim heveslendirme durumu tam gaz bende ) antibiyotik kullaniyor bu donem bitince baslayacagim insallah..tr ye gelmeden hallolur insallah....ah o sesler))) duymam insallah....

our twins of N.Y./SEYHAN said...

gozunaydin:))

Unknown said...

Eminecim bugun kaka yine kiloda yapıldı :( umarım sen kolaylıkla atlatirsin...

Unknown said...

Seyhancim dua et canım :)