Thursday, March 08, 2012

almak mi, yapmak mi daha makbul:)

Bugun kuzenime gittim..Son anda aklima,aylar oncesinde yeni eve tasindigi geldi, dunden evde ustalar ve marangoz atolyesinin talasini tozunu hic aratmayan bir balkon ve hemen yanindaki mutfagin temilizligi, hediye almak icin extra bir ugrak yeri yapip gitmeme engeldi....Evde henuz paketini acmadigim, yada acip kaldirdigim hediye birseyler var ama, ben kendi almadigim birseyi hediye etmeyi pek sevmiyorum. Cok cok zorda kalirsam..Evden cikmama bir saat vardi ve bu bir saatte dus alip, hazirlanip, oglanida hazirlayip cikmaliydim.Pastaneden birsey mi alsam, napsam dusunurken. O arada hemen kurabiye yapiverdim:)Tedi'de gecenlerde gordugum metal kutular geldi aklima. Evde organze kurdele vardi. Kurabiye yaptim, Tedi'den metal kutu aldim, Pasta-kek borek icin kullandigimi pecete altliklardan kurabiye kutusunun icine yerlestirdim, kurabiyeleride ustune, kapagi kapattikdan sonra kurdeleyle baglayip, fiyonk yaptim. Kurdele kaymasin diye yanlardan bantladim. Kutunun krem zemin ustune pembe kucuk gulleri yesil yapraklari vardi, ustunede krem kurdele cok carpici durmasada sade ve sIk oldu:)Kuzenim bayildi:) Pastane gibi bir yerden alsam bu kadar etki etmezdi eminim:)

3 comments:

gunlukcugum said...

Tahmin edebiliyorum...amerikada bir seni Birde e. arkadasimi bilirim hediye paketinde)

gunlukcugum said...

Cevap tabiki yapmak.. El emegi gibisi yok..

Unknown said...

Eminecim:)sende oylesin:)