Friday, March 09, 2012


Bugun Ikea'daydik, uzun zamandir yemek yemiyordum orda...Sebebide acayip kotu olmasiydi. Karnimiz acikinca, hadi bir cikip bakalim neler var dedik yukarida, esimin tabiriyle asevinde:)beni gicik gicik olsun diye, "asevine bir bakalim","asevine bir cikalim" gibi ifadeler kullanir. Ikea yada herhangi bir mekanda asevi gibi bir tabir kullanan varsa o kisinin esimin ta kendisi olma ihtimali pek cok yuksektir:) Alisveris merkezlerinde bulunan lokanta, kafe gibi seylere neden bu ismi verdigi hakkinda hic bir fikrim yok:)tek fikrim beni o an irite etmek istedigi:)Hasili kelam, yukaridaki ispanakli kisi, yedim efendim, yaninda brokoli servisiyle..Guzeldi, mukemmeldi diyemeyecegim, tuzu eksikti, etrafa bakindim, ekseriya yasli populasyonu var restoran kisminin haliyle tadi tuzu o yasa hitap ediyor, biraz pul, biraz kara biber hic de fena olmazdi icine:) Neyse hani olaki benim gibi vegeteryan olan, yada o gun icin oyle takilmak isteyenlere ogle-ikindi arasi artik hangi ogunse o onun icin ideal olabilir:)

No comments: