Tuesday, March 20, 2012

Elmali Tart:)




















Gecen haftalardan birinde elmali tart yapmistim, esim bayilmisti, ama ben uyguladigim tarifi nette nerden buldugumu unuttum. Elmali tart olarak aramalar yaptim ama daha once clicklemis oldugum bir link goremedim. Derken tarti ordan burdan tariflerle imece usulu yaptim, ama tartin hamurunu tam kaliba yayacakken diger yaptigim tartta nerden ilham aldigimi buldum. Ilham aldigim diyorum, cunku ben illaki biraz kabartma tozu, biraz da vanilya eklerim tatli tartlara:)Birde elmalara seker ilave ettim ne kadar oldugunu bende bilmiyorum, ama ben elmali tarti eksi degil tatli seviyorum:)
Bugun yaptigim tartida pek begendim, tarifinide unutmamak icin not aliyim buraya:)
125 gr tereyag
1 yumurta
1 su bardagindan biraz az seker
yarim kabartmatozu
vanilya
2 bardak un

elmali harci icin
3 elma
uzerini ortecek kadar seker
istenilen olcude iri dovulmus ceviz
tarcin

1 comment:

Deli Anne said...

pek severim elmalı tatlıları.. ellerinize sağlık:)