Thursday, March 22, 2012

Dun oglum komsuma gitti, yaklasik iki saat komsumda kaldi..dondugunde bir baktim burnunun alti kizarmis, burnu akiyor. Sasirdim. Sabah disari cikip geldik, ablasini okula gonderdik, ama hic burnunun aktigini farketmedim. O an himmm acaba gittigi ev bizimkinden soguktuda virusler hemen aciga cikacak uygun vucud isisini mi buldular, vucudunu iki saatte ele gecirdi diye dusundum..Bir kase corba icti"ama ekmeksiz"sonrada kendi kendine uyudu, hemde iki saat. Bina icinde lamba degisimi ve ustalarin cikardigi matkap sesi olmasa daha uzun uyuyabilirdi. Saat 10 gibide tekrar uyumak istedi. Bu durum onun cok cok hasta olma yolunda hizla ilerlediginin gostergesiydi.. Bu sabah pek keyifli uyanmadi. Sabah kahvaltida yapmadi, ama cilekli sut icti ya bana yetti..Burnunun hemen alti kizardi, bin dereden su getirdim resmen, sadece bir parca krem surebilmek icin...en sonunda "aaaa beyaz biyiklarin oldu seniiin"oyununa kandi:)Oglen kayinvalidemle gorusurken ayak parmaginda bir iltihaplanma oldugunu ogrendim. Onu da doktora goturmem gerektigini dusundum. Tekrar arayip yola ciktigimi soyledim, sansina doktorun izinli gunuymus..Onu baska bir yere biraktim, aksam yemeginde bize gelmeleri uzerine anlastik. Hasta oglan evde de yatiyor kucagimdada yatar diye bugun olan bir programa katildim, bir saatten az surdu, hemen eve dondum. Yemekleri yaptim, ama o puding yemek istedi, cok sevdiginden ve corba dahil hic birsey yemek istemediginden puding yiyor olmasi beni mutlu bile etti..aksam yemegi yerken oglum kendi kendine uyudu. Su saat itibariyle yorgunum.Gece yarisi uyanacak muhtemelen.Umarim kolay bir gece olur, tez zamanda hayirlisiyla sifa bulur, istahi yerine gelir..

2 comments:

gunlukcugum said...

Hasan talhadada hafif bir ates var(
Tez zamanda iyilesirler insallah ...

Unknown said...

Amin canim, bizimki bugun bira daha iyice, Umarim Hasan Talha'da cabuk atlatir.