Friday, March 23, 2012





































Gecen gun Melda'nin Kayisili Karamelli Muhallebi tarifini gorunce hemen yapmaliyim diye dusundum:) gelin gorun ki dun evde eksik malzemeleri alacak bir vakit bulamadim. Ama ben ne yaptim:)kayisi yerine, incir, findik yerine ceviz kullandim. Ama karameli tarfide oldugu gibi servis sirasinda dokmus olsam muhallebinin icine karisip gitmeyecekti, ama ben aceleyle tatliyi tamamen yapmis olayim, hemen budolabina koyayim diye dusununce boyle karamelle muhallebisi hemhal olmus bir tatlim oldu:)ama ya hepimiz lezzetine bayildik:)Esim bugun isyerinde aksama tatlidan iki dilim yemeyi hayal etmis mesela:)

2 comments:

melda said...

harikasın :) afiyet olsun.
incirli tatlı seviyorsan sitedeki incirli tatlıyı da öneririm, portakal agacından almıştım tarifi. kaç kere yaptım hatırlamıyorum. :)

Unknown said...

Sagolasin Meldacim:)Bende bende bayiliyorum o tarife:)bir arkadasdan almistim 3-4 ay onceydi, bu sure zarfinda bende cok yaptim.Anneme, komsuma, kayinvalideme:)bilmem kac kisiye yaptim goturdum hatta:)super bir tarif:)