Monday, March 12, 2012

Istanbul'da hava yagmurlu, puslu bir degisik..Boyle havalarda benimde havam guzel degildir. Birde ustune Desperate Housewives'i izleyince iyice desperate oldum. Bu haftaki bolum tam bir dramdi! Icim karardi resmen..Bir kac haftaya,birseyler olurda Linette'in kocasi ona doner diye umuyorum..Suzan napar bilmiyorum. Kanser hastasi olan yasli kadinin adini unuttum bak. Bolumun basinda bu caddedekilerden biri birkac gune olecek denince, Jane olur diye dusunmustum, ama iste gitti dizinin iyi adami... Felaket depresif oldum ay bu ne ya icimden de birsey yazmak gelmiyor..

2 comments:

gunlukcugum said...

Trt 1 de yayinlanan 80 ler dizisini izle...super kendine gelirsin.. Dun aksam esimle koptuk gulmekten.))

Unknown said...

Eminecim, esim seviyor, bende ara ara bulasik yerlestirme, cay demleme telasinin arasinda izliyorum:)