Saturday, March 10, 2012

Anti-sosyal olmasamda cok meyilli oldugumu dusunuyorum...Dun esimle jaluzi bakmaya cikmistik, iste o sirada kizimin sinif arkadaslarindan birinin annesi aradi, ertesi gun kizi icin tertip edecegi dogum gunune davet etti. Bugun de kizim ara ara gidip gidemeyegini sordu, odevleri vardi, aksama kayinvalideye misafirler gelecekti bizide davet etmisti...derken gitse mi gitmese mi, dusunup durdum. P.tesi'ye hediye alip sinifa gonderirim diye dusundum.Sonra siniftaki diger arkadaslarina ayip olur dedim. Oyle boyle derken ciktik evden. Hediyesini aldik, o arada kiziminda ihtiyaci olan baska birseyi:)Arkadasinin evine geldim, pek bir pejmurdeydim ustumdekilerle!iceriyede israrla davet edilince, el mecbur girdim. Guzel bir gun oldu, velilerle daha bir kaynastik. Daha sonra tekrar goruselim diye anlastik, bakalim bundan sonra haftada yada iki haftada bir goruselim gibi dusunuyoruz..hayirlisi...Iclerinden biri beni cok irite ediyor. Evinin konumu itibariyle kizini gonderememesi lazimken iste hasbel kader isguzar eski mudurle anlasip kaydettirmis. Pek tabi kendini okula bir sekilde yardim etmek zorunda hissediyor ve diger insanlarida buna zorlar bir havada...bir gun cok acayip bozacagim gibi geliyor. Yardimin makbul olani gizli olanidir diye bilirim, oyle ogretildi cunku...ama bu hatun okula kutu kutu ayakkabi, giysi, kitap gonderdim diyor..Sonra baska zaman baska bir muhabbetin icinde farkli bir sekilde ogreniyorsunki o ayakkabilar, kiyafetler yada kitaplar baskasi tarafindan ona ulasitirilmis, oda baskasindan aldiklariyla sanki kendi yapmiscasina boburlenerek, ustunluk kurmaya calisarak anlatiyor...bu durum beni oldugu kadar digerlerinide fazlasiyla rahatsiz ediyor..Acikcasi okullara pek tabi bakanligin yetisemedigi durumlarda yardim etmek gerekli, ama zorunlu degil..arti ben ne kadar nereye yardim yapiyorum, bunu faturalamak yada ilan etmek zorundamiyim, hayir...hem sana ne ben okula yardim ediyorumdur etmiyorumdur, zorunda da degilim ayrica...Onun haricinde herkes hersey cok guzeldi:P

No comments: