Wednesday, April 25, 2012

Beyazlayan saclar..

Ogluma hamileligimde iki tel sacimin beyazladigini farketmistim. Oglumun dogumundan sonra zaman icinde cok da gozle gorulur bir durum olmadi ilerlemedi gibi...Ama son 5-6 aydir, saclarimin on kisimlarinda bir cok beyaz gormeye basladim, sanirim sayilari 20 yada ustu...Saclarimdaki beyazlasmalar artinca bunu ard arda sacima yaptirdigim boyalarin sonucu olarak dusundum. Hatta en son yaptirdigim boya islem sirasinda sacimda 1 saatte fazla bile kaldiki, bu surede sac diplerimin yandigini hissettim, cok da sinir oldum. Hala o gune bagliyorum suanki beyazlarimi...Bir daha mi sac boyatmak mi zor gibi gibi...En fazla kinayla boyarim diye dusunuyorum.

4 comments:

gunlukcugum said...

Sende bendensin arzu iki yildir boya beyazlatiyor diyorum kimse inanmiyor...her boya yaptigimda beyaz sayim artiyor(( organic alicam simdi !

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Arzu'cum ben irsi olduguna inaniyorum. son 4.5-5 yildir boya kullanmiyorum. ondan once sarinin her tonunu denedigim icin hic boyasiz gezmezdim. olsaydi bende olurdu boyadan olusan beyaz saclar.
ama yok ki:)) anneme de, ananeme de gec gelmis beyaz saclar...
bazen bakiyorum 20-23 yasinda olan benden cok cok kucuk insanlarda var. Esimde son 2 yildir falan sayisi 4-5'i gecmeyen beyaz saclar var. ama bir gorsen nasil uzuluyor "yaslaniyorum hatun" diye(( bende kel olucana beyaz sacli ol daha karizmatik diyorum:))
her yasin kendine has guzelligi var...

our twins of N.Y./SEYHAN said...

buarada boyanin fazla surede saca deri ile temasta kalmasindan dolayi gecmiste benimde vaka-larim vardir. tecrube ile sabittir ki; bu yuzden sacta yipranma, kirilma v hatta normalden fazla dokulme olusabiliyor. ama bu yuzden BEYAZ SAC ASLA!

Unknown said...

Eminecim, benim beyazlattigina dair inancim tam..Organiklerde dikkat etmek gerekiyor, yani ben kuaforun organik boya dediginede inanamiyorum..

Seyhan ananemi ben goremedim ama annem, vefat ettiginde 70 kusur yasindaydi bir tek beyaz sac teli yoktu diyor,anneminde erken baslamis ama benim kadar degil..yani ben boyanin saci yipratarak bu duruma yol actigini dsunuyorum,demek senin saclarindaki keratin oyle yogunki Allahin izniyle iyi koruma saglamis.. bol sukret canim:)