Tuesday, April 24, 2012




Bu muhallebiyi uzun zamandir yapiyorum, tatliyla arasi hos olmayanlarda keyifle yiyor:)Ben her defasinda ustundeki sos kismini degisitiriyorum. Bazen muhallebiyi un ve nisansta karisik yapiyorum bazen de en son yaptigim gibi yalanci tavuk gogsu olculerinde yapiyorum, ama muhakkak ocagin altini kapatir kapatmaz bir poset kremsantiyi  muhallebinin ustune dokup hizlica cirpiciyla karisitiyorum, ve oyle kaselere bolusturuyorum. Cikolata sosuda goz karari yapiyorum:)Goz karari sivi kremanin icine yine goz karari bitter damla cikolatalari koyup, mikrodalgada 1-1.5 dakika arasi isitiyorum. Mikrodalgadan cikarir cikarmaz hizlica cirpiyorum. sonrada hizla kaselerin icindeki muhallebilerin ustune dokuyorum:)Bu aralar kendimce bir takim tarifler deniyor, bir takim eklemeler cikaramlar yapiyorum. Ama sonra donup baktigimda nasil yaptigimi unutuyorum. Ornegin bir kac ay once komsulara yaptigim puf pastanin tarifini hatirlamiyorum. Bu hafta bende toplastigimizda o gun benden tarif alanlardan birine sorup yazicam:)Bundan sonra umarim arada da olsa buraya duzenli olarak not alabilirim tarifleri:)

No comments: