Wednesday, April 04, 2012



















Bugun uzun zamandir ilk defa, gittigim bir yerde oglumla rahat ettim desem.. Mumkunse her gittigimiz ortamda beni rahatsiz edecek seyler yapmayi sever..sIkIliyor ev gezmelerinden:)klasik erkek diyip sineye cekiyordum bu durumu...cok sukurki bugun komsudaki kahvaltida aslinda brunchda beni nerdeyse hic rahatsiz etmedi..Evin sahibesinin rahatligida buna etken sanirim. Bir dolu oyuncak serildi onune, secenek cok olunca sIkIlacak vakitte az oldu. Evin cocuklari gelince onlarlada harika oynadi, sastim desem..Cunku cekingendir, sokulamaz, oyun kurmak hayli vakit alir...Degisiyor, olgunlasiyor, masaallah diyeyim:) Yarinda rahat rahat olur mu acaba gunum yine boyle guzel gecer mi?gecer insaallah umitvarim buyuyor, olgunlasiyor benim oglum:)
Yukaridaki fotograflarda arkadasa giderken yaptigim tuzlu minikler(tesekkurler Melda)ve sirin kutusu:)

2 comments:

melda said...

ne şirin bir hediye olmuş.
bu kutu teddy'den aldığın kutulardan mı? hiç girmedim oraya da. bulursam böyle kutular alayım ben de. biryere bişey yapıp götürmek için ne kadar güzel.

Unknown said...

Melda evdekilere kiyamadim gittim gecen gün yine kutu aldım:)kutular öyle güzelki aramızda duygusal bir bağ oluştu :)