Tuesday, May 08, 2012

Bugun her telden yazmak istiyorum:)

Gectigimiz Pazar oglana aldigimiz bisikletin garantisini onaylatmak icin Umraniye'de bir yere gittim. Ilk defa daha onceden gitmedigim, hatta gidis yolunun bir kismindan daha once gectigim bir yere yanimda bilen biride olmadan gittim..Umraniyeyi cok bilmiyorum, hatta hice yakin bilme oranim. Gittigim bir kac merkezi nokta var o kadar. Carrefourre'un icinde bulundugu avm, Ikea, BuYaka gibi:) Telefondan 3 tane yol secenegi cikardim, ama bir turlu haritayi okuyamadim:P Verilen adres ve esimin yolun bir kismini guess yaparak tarif etmesi, sonra yolda durup bir kac kisiye sormam, tam ikinci kez ayni yolun ustunden gecerken bisikletciyi gormem, evet bir hayli oyaladi beni...Bisikletin ayarlarinida yaptirdik.Sonra yine tarifle tepeustu yoluna baglandim, Buyaka'yua ugramadan donemezdim eve:)English Home'dan gecenlerde begendigim peceteligi indirimli bir fiyata aldim, birde tul runner, cok uygundu fiyati simdi neden bir tane aldigimi dusunup duruyorum:) Pasabahce'ye  ugramadan gecemiyorum..Illa birsey almam gerekmiyor ama almadan ciktigim cok nadir...Oglana kasik-catal-bicak uclusunu aldim, hemen  hemen %40 indimli. Birde gecende aldigim dondurma kaselerine ilave, birde kizima kitap ayiraci:)acayip mutlu oldu gorunce, kucuk bir kac boncukdan ve bir de ipden olusan birsey nasi bu kadar mutlu edebiliyor hayret ediyor insan:)

Buaralar bulgura ve enginara sardim:)Enginar'i hic bu kadar sevecegimi tahmin etmezdim, hele son 4 yildir aseriyorum resmen:)Bulgurla yapailanlar arasinda Fellah koftesi favorim, evet kac yerde yedim, kendi yaptigim en sevdigim:P

Gecen haftasonu Aker'den aldigim siyah buluzum geldi, ne cok begendim:) Hatta bir dugune giderken giydim, pantolon etegin icine gomlegi sokup, kemer takinca elbise goruntusu oldu cok hos durdu. Siyahin tonlarini bir kemerle ayirmak iyi fikirmis gercekden...

Buarada biraz once desperate houesewives i izledim,mahvioldum artik bu linettele tom un arasi tam duzenldi diyorum hooop bir yanlis anlama giriyor. Bugunde oyle oldu...Yanlis hatirlamiyorsam haftaya son yada son bir bolum kaldi...Artik bitsede bende her hafta bitmekden kurtulsam, insaallah daguzel biter. Hic bir diziye bu kadar baglanmadim, sanki hersey gercek ve ben disaridan izliyorum, arada bak imandan yoksunluk, bak mahrem-namahrem ayrimi ne kadar onemli diye dusunuyorum:)Olum sahnelerinde imansiz gittiye baglayip, gercek hayatta oyle olmasa bariye donuyorum. Yada cok iyi bir insandi daha az azap ceker belkiyi dusunuyorum...Ne diyim su amerikalilarin oyunculuguna hayranim..

2 comments:

gunlukcugum said...

Fellah koftesi benimde favorim...bayiliriiim...
Evet amerikan filmleri her bolumde sonraki bolumde nolcak heyecani harika..ringer Ida tavsiye ederim) sevgiler..

gunlukcugum said...

Arzu mimledim seni...