Friday, May 11, 2012

ebe sobe:)

Sagolsun Emine sobelemis,"Hakkimda Yedi Gercek" basligi altinda bir sobe...Burdaki yazilarimdan okuyanlarin  hakkimda asagi yukari net bir fikir olusmustur sanirim.. ama yine 7 madde de ben:)


  • Takintilarim vardir, inkar edemem. Uyumadan once, evden cikarken, arabaya binerken, esimi ise, kizimi okula ugurlarken ettigim rutin dualarim vardir. Bu dualari o yada bu sekilde atlamak cok huzursuz eder beni..
  • Evin mevcut duzenini korumayi severim. Evdeki bir esyanin yerinin degismesi beni rahatsiz eder...Yapilan degisiklige ayak uydurmam zaman alir...
  • Disarida vakit gecirmeyi severim, ama benimki sabahdan aksama kadar olmaz olamaz, sIkIlirim zira, biran once evime donmek isterim...
  • Arkadasimla alisverise cikmayi pek sevmem.Cok nadirdir kafa dagitmak icin alisverise ciktigim. Daha ziyade ihtiyac odaklidir:)Zaten her zamanda alinacak bir ihtiyac, degerlendirilecek bir indirim zamani bulurum:) Arkadaslarim da gozlemledigim incik cincik alsalarda almasalarda herseyi elden gecirmeleri, alisverisde ben biraz erkek mantigiyla hareket ediyorum sanirim...Arada gozume carpip ihtiyacim oldugunu dusundugum seyler yok degil elbette ama cok minumumda benimki...
  • "Cesit cesit olsun kalitesi cok onemli degil"diyenlerden degilim...Taklid cantalari sevmem, kalitesini begenmedigim bir seyi sirf rengi yada modeli guzel diye kullanmayida...
  • Cok sabirliyim ama patlayinca fena patlarim...
  • Guleryuzluyumdur ama yuzum cabuk bozulur. Bazisi karsi tarafin yersiz zamansiz soz ve davranislarini olgunlukla karsilar ama ben oyle degilimdir. Tavrim elimde olmadan yuzume yansir..

3 comments:

gunlukcugum said...

Iyi tanimisim seni arzu ) Evet Evet arzu bu dedim) eee kac yillik okuyorum seni )

melda said...

ne kadar benzer huylarımız varmış :)

Unknown said...

Eminecim:)

Meldacim sevindim:)