Sunday, May 20, 2012

Desperate Housewives(sezon finali yapmadan oncede)in yaninda duzenli olarak tek izledigim adi ingilizce kendi Turkce olan program Survivor. Bugun ondanda sogudum...Alp'le Anil sms e kaldi. Cok sinir oldum, adadaki ittifak guruhuna..Hele o Almeda Allahim Allahim ne gicik bir insandir o oyle. Kiz saf gorunen akillilardan, akli cikarina calisiyor...Merve'siz yapamazdi, o gitti, aaa ben cok dedikodu yapan insanmisim, annem bana boyle ogretmedi dedi, kendini topladi sandim.Mustafa Topaloglu gitti ki hakediyordu gitmeyi, ama ona kadar baska yazacak isimler vardi. Adamin zaten Turkiye'de durumu iyi degil, hic degilse bir kac program daha gitseydi baride Cekmekoy'de en azindan kirada yasadigi siteden ev alabilseydi... ismini yazdim ama cok seviyordum dedi, sonra tekrar dondu ozune, gitmeliydi hakediyordu dedi. Bugunde Anil'i yazdi, hesaplar yapiyorsunuz kendini toplaman icin sana sans verdim kendine gelmedin dedii....seni kim toparlayacak acaba dedim:)Allahim kiz beni ekran basinda dert sahibi etti...Dusundum ada sartlarinda olmasada bu insan gunluk hayattada demek boyle gerci bir cogundan igrendim. Yazik cok yazik, Turkiye'nin sevdigi deger verdigi insanlar bunlar olamaz olmamali...Gencler bunlari ornek almamali...hirs bir insani mahvetmemeli, kisiligini yok etmemeli...Sozunun eri olan insan her sartta ve durumda sozunun eridir. Hele o Nihat'in gecen hafta yaptigi...anladimki bu Nihat isimlerinde is yok...bknz Nihat Dogan...hep cikar hep oyun, ne menem bir isimmis...

No comments: