Friday, May 18, 2012

Bugun kasaba ugramam gerekiyordu. Market alisverisinde cok oyalandim, aradigim bir urunu bulamayip bir kac yere baktim ettim derken, kasaba ugrama isi esime kaldi. Eve gireli 5-10 dk oldu olmadi, kizim okuldan dondu. O sirada esim aradi, kasaptan ihtiyac olanlari almis, baska birsey olup olmadigini soruyordu. O sirada gozum disaridaki yagmura ilisti. Isten servisle donmustu ve kasab bize nerden baksan bir kilometre olmasada bir 600-700 m mesafedeydi. Ben geliyorum seni almaya dedim, yuruyecegini soyledi, ama dinlemedim. Cocuklari aldim asagiya indim, arabada kapinin hemen dibinde sayilir, otopark merdivenini cikinca hemen yaninda...Aman Allahim bir yagmur, bir dolu ki sormayin.Hadi bu sene cok yagmur gorduk, onu saymiyorum ama o buyuklukde doluyu omru hayatimda ilk defa goruyorum...Bildigin misket buyuklugune yakin kucuk kucuk kartoplari goruntusunde tas gibi seyler...Arabaya bindigimde bir hayli islanmistim...Esimi kasapdan alip, eve dondugumde donus yoluna sastim, belki 3 belki 5 dakika icinde sullar seller olmus resmen goletler olusmustu...Yanimdan biraz hizli gecen arabanin suya dalip, fiskirtmasi dalga etkisindeydi...arabanin icinden binaya girip cikmak disinda cikmadigim halde eve geldigimde basortum, ceketim pantolonum sIrIl sIklamdi dusununku 6-7 basamaklik bir merdiven inip 5-6 adim anca yurumusumdur... Bir kez daha anliyor insan O, var oldugumuzu diledigi kadar variz, yok olmamazi dilese bunu 1sn bile engelleyeeek hic birsey yok...Gunluk guneslik bir havada, suya sele kapilmak takdir edilmisse bunu engelleyebilecek hic bir Kudret yok O'nun disinda...Sel sagnak bir yagmur ve dolu  hemde su ayda,  bu mevsimde beklenen birsey gibi gelmesede sehitler icin aglayan bir gokyuzu oldugunuda dusunmeden edemiyorum...Allah rahmet eylesin sehitlerimze, makamlarini mubarek etsin!..Allahim bizi bildigimiz veya bilmedigimiz afet ve fenaliklardan koru, muhafaza eyle...

3 comments:

gunlukcugum said...

Amin Amin arzucum)

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Amin canim benim... hersey bir anlik...

Unknown said...

Eminecim sagolasin:)

Seyhancim oyle canim, dunde sanki bir gun once yollari sular seller gorutmemis gibiydi...Havalar bu sene cok degisik burda, Mayis'in adini duydukda yuzunu gormedik gibi oldu..Yagmur'dan gozumuzu acamiyoruz..Allahim hayirlisini versin insaallah..