Saturday, June 30, 2012

bir kac gun...

Bir kac gundur misfirlerim vardi, bassagli ve moralimi yerine getirme ziyaretleriydi bunlar...

Gecen gun kizimin sinifindan tanidigim velilerden biri geldi ziyaretime...Onlarda cok yakin komsularini kaybetmisler 2 hafta kadar once...Adamcagiz bir yere gitmek icin oranin servisini bekliyormus ve oyle cok acele etmiski telefon ustune telefon servisin nerede kaldigini sormus...bekledikden 10-15 dakika sonrada o servisin altinda can vermis...Evet insanoglu pek aceleci ve insan ecelini hic birseyi istemedigi kadar cok isteyebiliyor...Anneminde vefat ettigi gun carsiya gitmek istemesi, bunda israr etmesi, ogleden sonra degilde illa ogleden once gitmesi...Bir insanin dunyadan nasibi bitmisse, yiyecek ekmegi icecek suyu ve alacak nefesi kalmamissa ne yapilirsa yapilsin ne olursa olsun, geri donusu olmayan Hakikat Diyarina dogru yol aliyor..

Sonraki gun abimler geldi. Bana hediye almislar, saat sevdigimi biliyorlar...sagolsunlar..

Dunde oglen yegenlerim geldi...Teyzemin torunlarida benim yegenlerim oluyor..Bizim ailede soyle birsey var. Biz teyzeme C. anne yani isminin sonuna anneyide ekleyerek sesleniriz...Onun cocuklari torunlarida anneme N. anne diye seslenirdi...Canlarim dun bana moral vermek biraz yuzumu guldurmek icin gelmisler...Mutlu edebilmek icin bana sipsirin bir canta almislar..Ama iclerinden birinin anlattigi ruya beni cok ama cok etkiledi..Babamda kalirken bize gelmislerdi ve ben o aksamda cok aglamistim...Kac gece gec saatlere kadar uyuyamayan teyzemin torunu yani yegenim o gece uyumus..Ruyasinda anem sacini oksuyormus. Anneme"N. anne nerdesin sen, seni oldu sandik:"demis.Annemde"burdayim yavrum olmedim, burdayim" demis. Sonra"yavrum Arzu neden agliyor?soyleyin ona uzulmesin, uzulecek, aglancak birsey yok"demis..Oyle gercekmis ki ruyasi, evin butun isiklarini acip oda oda annemi aramis...Uyandiginda sabah ezanlari okunuyormus...

Dun aksamda ziyaretimize henuz 1.5 aylik bebekleriyle geldi arkadaslarimiz..sozkonusu ziyaretcilerden birisi bebek olunca, insanin kafasi nasil guzel dagiliyor...aaa ne sirin bakti, karni acikti, ah ne guzel omuzuna yatti...lar ucusuyor havada...

Hamdolsun Rabbime hayatimda varettigi birbirinden iyi birbirinden guzel insanlar icin...

2 comments:

Hatice Betul said...

basınsagolsun arzucum. 2 gun once okudum postlarını, mekanı cennet olsun nurlar ıcınde yatsın annecigin..

Hatice Betul said...

basın sagolsun Arzucum. 2 gun once ogrendım anneciğinin giitiğini. Mekanı cennet olsun, nurlar içinde yatsın inşallah.