Sunday, June 10, 2012

Cancagazimi Kaybettik...

1 Haziran 2012 Cuma gunu saat 12:04'de elim bir trafik kazasi sonucu Canimi, Cancagazimi, Rabbine dua dua yalvardigi, Ona kavusmayi diledigi su mubarek Recep ayinda kaybettim.....O benim hem Annem, hem en yakin arkadasim, hem en kadim dostum,hem sirdasim, hem yoldasim,hem dava arkadasim, hem dua agacim, hem yuzune bakarken bile rahmetin ustume sagnak sagnak indigini hissettigim, incitmekden, uzmekden atese degmekden daha cok korktugum biricigimdi... aniden kaybetmenin huznunu kelimelere dokmemin imkani yok...Acisi, kederi cok...Allah hic birinize ani acilar yasatmasin...Canim icin tek yapabildigim sey dua, kendimede sabir telkin etmek, 33 yil bana boyle kendi guzel, yuregi guzel bir anne verdigi icin Rabbime sukuretmek..Kulum acizim 33 yil degil, bir omur Onunla olmak istiyordum, dua dua yalvariyordum, ama ne careki Onun bu dunyadan gidis vakti once takdir edilmis...Duanizi esirgemeyin Canim'dan...
Post a Comment