Sunday, June 10, 2012

Cancagazimi Kaybettik...

1 Haziran 2012 Cuma gunu saat 12:04'de elim bir trafik kazasi sonucu Canimi, Cancagazimi, Rabbine dua dua yalvardigi, Ona kavusmayi diledigi su mubarek Recep ayinda kaybettim.....O benim hem Annem, hem en yakin arkadasim, hem en kadim dostum,hem sirdasim, hem yoldasim,hem dava arkadasim, hem dua agacim, hem yuzune bakarken bile rahmetin ustume sagnak sagnak indigini hissettigim, incitmekden, uzmekden atese degmekden daha cok korktugum biricigimdi... aniden kaybetmenin huznunu kelimelere dokmemin imkani yok...Acisi, kederi cok...Allah hic birinize ani acilar yasatmasin...Canim icin tek yapabildigim sey dua, kendimede sabir telkin etmek, 33 yil bana boyle kendi guzel, yuregi guzel bir anne verdigi icin Rabbime sukuretmek..Kulum acizim 33 yil degil, bir omur Onunla olmak istiyordum, dua dua yalvariyordum, ama ne careki Onun bu dunyadan gidis vakti once takdir edilmis...Duanizi esirgemeyin Canim'dan...

13 comments:

Deli Anne said...

canım canım:(

Nutkum tutuldu...

Rabbim size sabırlar versin.. Anneciğinizin de mekanını cennet, kabrini nur, sevdiklerini komşusu eylesin !

manidar said...

:((( Allah rahmet eylesin peygamberimize komşu olsun inşaallah Rabbim sizleri cennetinde buluştursun

gunlukcugum said...

Ay arzuu cok uzuldum(( rabbim yureginize ferahlik versin...
Mekani cennet olsun...rabbim evlat acisi yasatmasin bizlere...
Kucuklugumden beri cok korkarim annemi kaybetmeyi ...yas ilerledikce acilar yaklasiyor dusundum biraz evvel ve simdi yazini okudum((

New York'tan said...

Arzu'cum cok cok uzgunum, Allah yardimcin olsun mekani cennet olsun annenin..

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Canim Arzu'cum Allah sabirlar versin... Mekani cennet olsun. sok oldum! Olum aslinda hepimize ne kadar yakin...

Demlikalem said...

Allah sabir versin size, annenize rahmet etsin, mekani cennet olsun ins. En sevdikleriyle birlikte ebediyette birlikte olmaniz/olmamiz duasiyla..

kiymetligunler said...

Canim Allah rahmet eylesin, mekani cennet olsun, geride kalanlara dabir versin insallah!

fattosh said...

Merhaba seymanin blogundan ogrendim uzucu olayi. Allah gani gani rahmet etsin sizlerede sabirlar diliyorum .

Limon çiçekleri said...

Allahım sabırlar ihsan eylesin canım...elden gelen birşey yok duadan başka..Ne söylenir bilmiyorumki..

melda said...

başın sağolsun arzu, çok üzüldüm :(( anne bu ne denilebilir ki.. allah günahlarını affetsin. sizi cennetinde buluştursun inşallah...

Unknown said...

Herbirinize tesekkur ederim..acimi, kederimi paylastiniz, Allah hepinizden ebeden razi olsun..

Onur`un Annesi said...

Allah rahmet eylesin. Size de sabır versin. çok üzüldüm mekanı cennet olsun...

Rahime

Ayşe said...

Canım arzucugum, daha simdi ogremdim, nutkum tutuldu, boğazım düğüm düğüm.... Basınız sagolsun, Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun canin anneciğinin... Allah sabirlar İhsan eylesin....