Wednesday, September 19, 2012

okul sen hep zor musun?

Okul okul okul...Kizimda yasamadigim tum zorluklari sagolsun oglumla yasiyorum...Kizim gibi bebekliginde ve cocukluga gecis doneminde kolay bir cocugun arada olabilir nevinden yaptigi huysuzluklara sukretmeyen cokcada sanirim sekva eden bir anneye mustehakdi boylesi! Oglumun okula ilk gittiginde yani gecen hafta, ilk gunler normal tepkilerdi verdikleri...Ama 3 gundur hakikaten zorlu.. Haftanin ilk gunu erken ciktik okuldan...okulun bahcesinde kendince takildi, cok az sinifda kaldi...Ikinci gun esimle gitti okula, babasi birakdi cikti. Aglamis, sonrada susmus sinifin rutinine ayak uydurmus...Dun eve donus yolundada mutluydu, okulda eglendiginden bahsetti. Agladigini hic soylemedi bende sormadim. Onunla gurur duydugumdan artik buyumeye basladigindan dem vuran kisa konusmalar yaptim. Bugun oglen okula gitmeden once bana dun okulda agladigindan bahsetti, utandi bunu soylerken, ben de hic bilmiyormus gibi sasirdim:) Bugun okula gitmek istemedi ve okula biraktigimda arkamdan agladi. Kizimda biz ne cok kolay atlatmistik bu sureci...ne cabuk adapte olmustu, okulla alakali hic bir endisesi olmadigi gibi hic bir isteksizlikde gostermedi yavrum...Anne iki evladinida ayni ogretide buyutuyor hatta belki kucugune biraz daha musamahali olabiliyor eskiden hataya dustugunu gordugu seylerden donuyor ama maalesef burda cocugun fitrati devreye giriyor ve abladan baska bambaska bir kisi ortaya cikiyor...

2 comments:

gunlukcugum said...

Ah bu oglanlar ah! Bakalim benimki napacak? Kolayca alisir insallah..

Unknown said...

Eminecim, Asaf Ihsan'in sabit fikirliligi beni korkutuyordu ama okula alismakda bu denli zorlanacagini dusunmedim, cunku gecen yil ablasiyla okula gitmek icin agliyordu:)Umarim sen cok cok kolay atlatirsin...