Thursday, September 20, 2012

Kac gundur farkinda olmadan  stress yumagi haline gelmisim...gelmisim diyorum cunku bugun tatli yapma istegim belirince durumun bu oldugunu anladim...Mutlu gunlerim=tatlili gunlerim...Eger tatliyi az yapmissam o hafta muhtemelen yolunda gitmeyen birseyler var...

Gunler teduze devam etmekde...Kizimi okula gonderdikden sonraki bir saat oglani okula gitmeye iknaya calisiyorum. Cok da basarili olamadan birsekilde evden cikiyoruz...Normalden daha gec bir vakitte birakiyorum okula...Cunku baska baska aglayan ebeveynlerinin ite kaka sinifa soktugu cocuklari gorup daha cok sogumasin diye...Birde cikis aktinden erken aliyorum okuldan...Cikislari cok mutlu, sanki oglen biraktigim cocuk o degil...Enteresan cok enteresan yarinda durum boyle giderse kizimin bir arkadasinin annesine danisicam...Kizimin gittigi anaokulunda pedagogluk yapmisligi var. Bakalim ne gibi tavsiyeleri olacak...

No comments: