Wednesday, November 28, 2012

Oglum:)

Oglum oyle cok sevdiki ona aldigim tabak-kase-kupa takimini sabah-aksam masada onlari istiyor. Ablasininkileride ayrica koyduruyor:)Bu aksam cok sukur ki kupa yerine bardak koyabildim:) Bu arada fotograftaki haci kokusunun gorunen kapagi da ayri bir  hikaye:) O onun parfumu, ama gecici olarak, ben ona erkek parmu alacakmisim hani!!! evet sanirim boyle bir soz verdim, vermemisde olabilirim. Bu yaz koyde benim parfumlerden sIkIyormus camiye gitmeden once:)kayinvalideyle mukabeleye gidiyorlardi, neyse kayinvalidemin bir arkadasi ona parfum almis hemde erkek parfumu:)bende sagliksiz diye, bir katakulle operasyonuyla onu koyde unuttum(!) Istanbul'a dondugumuzde parfumunu bulamayan ve huysuzluk yapan bizim kucuk insana boyle bir soz vermis olabilirim diye dusunuyorum! neyse spreyli su gul suyu siselerden bulursam olay tatliya hemde cok tatliya baglanacak gibi gibi:)

No comments: