Thursday, January 24, 2013

15 gundur..

Komsularimdan birinde toplandik bugun, harika bir masaydi, arkadasim annesinin yillardir yaptigi "garanti tarfilerini" yapmisti:)hepsi oyle guzeldiki...hele o ispanakli sey! borek desem borek degil, tart desem tart degil, tarifi imkansiz ancak yenilerek tadina varilan harika lezzetin tadi damagimda..Zaten ispanakli tarifleri hep cok sevmisimdir:)
Ben babamiz gelmeden masa hazirlama derdindeyken, o bana yeni aldigi kitapdan birseyler okuma derdinde:)oyle sirindiki hali fotograflamasam olmazdi:)Birde okul donusu forma ciktikdan sonraki ev kiyafeti de dikkate sayan:)su siralar cok bakimli:)
Pudingler evin vazgecilmezi, cok seviliyor, bende su siralar daha sik yapar oldum...
Gecen Cuma cocuklar babaanne ve dedelerinde kaldilar, bizde esimle sinemaya gittik, Broken City, guzeldi, hostu ama keske bir kac hafta once oynayan Trespass'i daha once farketseydikde gittigimiz sinemada vizyondan kalkmadan izleyebilseydik...
Bunlarda "basarisizlikla sonuclanan cikolata kaselerimi kurtarma calismalari" adi altinda yaptigim calismalardan ornekler:)
Nohutu oyle cok seviyorumki, her gun yesem bikarmiyim diye dusunuyorum bazen:)Nohutun yemegini sevdigim gibi nohutlu herseyide seviyorum, ornegin humus, nohut salatasi:)

Kizimin sinifindaki velilerden biriyle tanisiip zaman icinde de iyi birer arkadas olduk, sagolsun ordugu guzel sapkalarin nasil yapilacagini banada ogretti. Kizim cok mutlu oldu. Onun icin simdiye dek birseyler oren bir anne olmadigim icin el emegine olan saygisi ve hayranligi yasinin kavramasindan cok daha ustun bir degerde oldugundan sIk sIk tesekkur ve minnetarligini ifade eden sozler duydum ondan:) 

Kayinvalidemin akraba gununden...akrabadan birinin kizlarininda yardimiyla hazirladigi cok guzel masasi...
 
Ispankli tabak icin cekilmis bir fotograf bu:) Ispanakli bulbul yuvasi gibi birseydi adi, Tv'de zaplarken sonuna dogru denk geldim, bende kafama gore uydurdum...Hos birsey cikti ortaya:)

Yegenimin dogum gunu icin yaptigim kurabiyeler:)evde hazirda seker hamuru olmasi bir harika:)

Bu ayin kitaplari gibi oldu, zira kitap hala elimde bir sayfa okudum sanirim...Kizim Bulsulari cok sevdi ve arada cok enteresan bilgileri geciyor bize, buda ayri bir mutluluk, bilmedigin ilginc bir bilgiyi evladindan duyup ogrenmek:)Oglum Atakan serisinin bu kitabina bayildi, kitapda gecen meyve ve sebzelerle ilgili sorularina muhatap oluyoruz sIk sIk:)serinin diger kitaplarini hemen ertesi gun almakti niyetim ama hala kitapciya gidecek firsati bulamadim...

Gecen haftalardaki velilerle olan gunlerimizden birinden son anda yetisebildim bu cay masasina...

Komsumlarimdan birinde toplandigimiz baska bir gun...

O gun hala kar kalkmamisti yerden ve ben suraya buraya gideyim bir hediye ayarlayim olamamistim, biryere giderken elim bos gitmeyi hic sevmiyorum. Sabah kizimin beslenmesi icin dusundugum cupcakelerin ustunu evde hazirda varolan seker hamuruyla kapladim susledim. Cocuklarin bir pasabahce alisverisinde fazladan aldigi fiyonklardan birinide yaptigim pakete ilistirdim, cok begenildigini soyleyebilirim:)

Cok kisisel oldugu icin  arada koymadigim masalarda var...evet 2 haftanin her gunu cok yogun gecti...Bol bol gorusmeli, kavusmali, genis masalar guzel ziyafetler icinde...Masaallah Barekaallah...Bizlere bu guzellikleri yasatana hamdolsun...

No comments: