Thursday, January 10, 2013

Plansiz!

Kac gunluk kar tatili, ardindan bir gunde iki gun toplantisi, ustune alisveris nur topu gibi her bir kosesi temizlenmeyi bekleyen bir ev...Ben sanirim babamin dedigi gibi ayran gonulluyum, aslinda boyle olmadigima dair kuvvetli deliller olsada, bazen ortaya cikan bir durum gibi...Kizimin okulundan tanistigim arkadaslardan biri bugun sapka oruyordu bende bir heves ogrenmek istedim. Cikista arkadasla gittik ip aldik, sis aldim, vs vs derken, yarina da onda bulusmaya sozlestik.. simdi ben yarin kitapciya gidip oglana aldigim kitabin serisini almayi, bir baska AvM'den yine oglana aldigim yelegin daha buyuk bedenini almayi dusunuyorum....ve verdigim soze yetismek bir yana, yarin evdeki islerimi halletmem lazimki haftasonumuzda planli...evet ben zamani iyi kullanma hususunda tam bir beceriksizim, yersiz sozler verme hususundada pek bir mahirim:(

No comments: