Monday, January 07, 2013

Kar:))))








Bu karli gunun bir hikayesi var anlatilmazsa olmaz olanlardan...

P.tesi sabahi komsularimla birlikde Testi'de tertip edilen kahvaltiya gidecektik...Ben sabah komsularimdan birinin telefonuyla uyandim, ama ya hic gitmek istemiyorum. Neyse camdan bir disariya goz attim, otoparkdaki arabalarin ustundeki karlarinda erimeye yuz tuttugunu gordum. Esimle gorustum, bana evden cikmami cocuklarida okula gondermemi tavsiye ediyorduki, durumu anlattim. Sasirdi, Maslak'taydi ve lapa lapa kar yagiyordu. Bizde birsey yoktu:) Ben ne zamanki cocuklarida aldim otoparka indim kar yagmaya basladi:)Neyse ince ince dulu bir kar ben hic "bu kar tutar"telasi olmadan kahvaltiya gittim, cocuklari bir guzel yedirdim, kendim kahvaltimi yaptim. Kahvalti sonrasi programa kaldim, cocuklar oyun parkinda varliklariyla yokluklari bir aman ne rahatim...esim ariyor ikide birde hadi cik ordan bak yollar kar dolacak gidemeyeceksin derken son aramasiyla yola dustum. Aman Allahim ne goreyim yer gok kar, araba karlar altinda, zor zahmet gidiyoruz yolda, derken tam yokus asagi gidiyorum, arabayi zaten zor kontrol ediyorum, birde kayan arabalari gorup iyice tedirginlesiyorum, derken sen bir yaya pat onume cik, bir tarafdan kornaya bas bir tarafdan frene asil ben hoooop son surat yokus asagiya kayiyorum. Biliyorum halbuki karli havada frene basilmaz basilsa daha cok kayar gidersin belli bir motor devir hiziyla gidilir ne guzelde onu yapiyordum bu yaya hemde boyle bir zamanda nerden cikti onume, yayada ayni zamanda yolda kalmis bir aracin soforu muhtemelen karsi kaldirimdan karlarin arasindan bir tas bulmayi umut etti aracinin lastiklerinin onune koymak icin. Neyse direksiyonu saga kirdim ondeki araca carpmamak icin, cunku biliyorumki ben ona carparsam arkadan gelen arac muhakkaki benim aracima carpacak. Derken kaldirima carpip durma umuduyla saga hamle yaptim. Ama park halindeki bir aracin tampon koruyucuna carptim. Araca carpmadan el frenini cektim kontagi kapattim ama nafile aracim kaydi ve carparak ancak durdu...Ben az once bir yaya carpma riski yasayip birde hasarsiz atlatilmis bir kazada olsa bir kaza yapmis olmanin korkusuyla soka girdim. Carptigim aracin sahibi ve etrafdan yardima gelenler sakinlestirdi, sagolsun yardim edip el birligiyle arabayi saga iyice yanastirip park ettiler. Daha sonra cocuklarida aracdan indirip ayni yol uzerinde seyir halindeki baska bir arkadasimin aracina yurudum o da 3 kere yolda kaldi ittirmek zorunda kaldik, eetrafdan yardim istedik, halimizi gorulmeye degerdi:))ve sonunda kayarak da olsa zor zahmet aracini evin yaklasik 1-1.5 km yakinina kadar getirebildi. Ordan eve yuruduk cocuklarla, aman Allahim o ne macerali o ne nese dolu bir yuruyustu oyle... mutluluklarinin tarifi yok:))bir yandan lapa lapa kar,diger yanda kaldirimlari 5-6 cmlik karlar icinde hasur husur yurumeler, karlara yatmalar:)) Sicak eve gelmek isinmak, paha bicilemez, sukru ne kadar edilsede hakkiyla yerine getirilemez degerler...Hamdolsun...

No comments: