Wednesday, January 09, 2013

Son günlerin lezzetleri:)))



Firin sutlacin tarifi Devletsah'dan benim yaptigim degisiklik, sadece yumurtanin akisini sarisini ayirmadan iyice cirpip soylenen asamalarla katip karistirmak. Birde cam sakizi degilde Falim'in camsakizi aromali sakizlarindan sadece kucuk bir tanesini kucuk kucuk parcalara bolerek en son ilave edip 1-2 tasim kaynatmak...

Pazili yumurta super birsey, birde karabiber ilave edin tavsiyem....Bir gun onceki misafirlerime pazi kavurmasi yapmistim appetizer olarak. Benim pazi kavurma tarifim, sogani kavur, kucuk kucuk dogranmis kirmizi biberleri kavur, en son haslanmis dogranmis pazilari kat kavur ustune tuz ve karabiber ekle...


Sicak cikolata, sutun icine bol cikolata, ben 2 paket Hersey's ve 1/2 su bardagi kadar damla cikolata kullandim, uc fincan kadar, damak zevkinize gore seker ilavesi yapabilirsiniz:)

Asagidakilerde hazir pudinglerin katip katistirilmis halleri:)Uzerine evde en son kalan Hersey's paketini rendeledim:)kalip kalip Hersey's lerimiz sonunda bitti:)

No comments: