Thursday, May 24, 2007

from zuhalyalcin hide details May 1


g>
>
>Bu ankete aninda yanit veren AKP yandaslari, Abdullah GUL'un adayligini
>desteklediklerine iliskin oy oranini % 61 e yukseltmisler. Haberiniz olsun.
> Sonucta, sanki Turkiyenin % 61 i destekliyormus gibi anlasilabilir. Haydi
>gayret dostlar. Linki tiklayiverin lutfen. Sonra da bu adresi kendi e-posta
>adreslerinize iletmekten kacinmayiniz. Tesekkurler.
(bu kiimda gecen linki vermiyorum, olaki yanlislikla hayir oyu vermis olunur diye)
>

Bu Zuhalhanimdan kizim adina actigim email accountuna gelen emaildir...Hakikaten coook sasirdim, hani politika yapmak degil niyetim, ve Allah biliyor politikyida sevmiyorum, ama ben yurtdisinda yasadigim halde, sadece ulkemi yoneten politikaclarin onulu politikalariyla ulkemin nasil itibarla anildigina sahitken, sanatci duyarliligina sahip birinin boyle bir emaili gonderen kisi olduguna inanamiyorum, inanmakta istemiyorum...

Efendim lutfen cikarin at gozluklerinizi, yahu bu ulkeye bu insanlar hizmetten baska ne yapti, yeseler icseler gunlerini gun edip, akraba-i talukat,butun yakin es dost, cardakcilarini zengin etseler belkide, hatta hatta belkide degil cok sevilirlerdi...Biz Osmanli torunuyuz efendim, suan dunyada bir itibarimiz varsa buda Osmanli'dan geliyor, bizim dedelerimiz dini butun insanlardi, simdi bugun bu politika yapanlar ayrica namaz kliyor, esleri ortulu diye ne degisiyor anlamiyorum!!!!yahu ben ortulu olunca size ne zararim dokunuyor!!!!yillardir nedir bu onyargi, nedir paylasilamayan, hepimiz ulkemiz icin var degilmiyiz, her yaptigimiz iste ulkemizi iyi temsil edelim dusuncesini tasiyor degilmiyiz?lutfen artik kirin su onyargilari, siz insansaniz biz baska bir varlik degiliz basortusu taktigimiz icin, uyanin efendim uyanin artik!!!Allah izan,s elamet versin hepimize!!!!