Tuesday, May 29, 2007

oylesine....

Komik!10 gun kadar once dunkin'a gitttim, cunku hava soguk olmasina ragmen okulda AC acikti ve donmak uzere oldugum icin bi cay alayim dedim...Dunkin'a gidecegim yolda astfalt calismasi vardi bir haftadir, derken yeni asfalt dokmus calisanlar dinleniyordu, bazisi kahve almis bazisi yiyecek bisi, kalben acidim hakikaten aksamin bir vakti ilkbahari animsatmayan bi serinlikte calisiyorlardi, derken dunkin'a girdim, iceride sonradan yol calismasinda olanlardan biri oldugunu farkettigim sakalli bi amcacikta kahve aliyordu, ben iceri girdigimde birden sicaklik vurunca yuzume it's so cold today dedim, amcam gulerek bakti ve bana'you are so young to feel cold" dedi:)bende guldum, babami animsatti bu sozu bana cunku nezaman babama soylesek hani hava soguk olupta cok soguk usuduk bugun desek, babam hemen genc insan usurmuymus derdi:))kulturler nekadar farkli ama yaslaninca olusan mantalite ayni sanirim, genc insan usumez:))gerci amcam beni genc gordugu icinde sevindim tabi bugune bugune temmuzda 28 yasina girecek olan biri olunca young grubunda olmak freahlatiyor insani:)))herneyse o aksam cay aldigim hatun bana nereli oldugumu sormustu, bugun yine cay aldim, ve bugun yine nereli oldugumu sordu:)))cok komik herhalde tanimadi beni, yada taniyorda ingilizcesi cok iyi olmadigi icin illada benimle muhabbet olsun diye mi yapiyor bilmiyorum:))komikti iste!bugun bank account actim yine, kac aylardir erteliyorum aslinda acmamda lazim yen bi tane, hani islem uzun surecek diye gitmiyordum toplamda beklemelerde dahil 10 dakika kadar bir surede bitti....neymis hic bir isi gozunde buyutmeymis, simdi bu gazla yarin doktorada gitmem lazim, cunku neden? kolum da agri yayilmaya basladi resmen, korkuyorum insaallah cerrahi bir mudahaleye gerek kalmadan haplarla bisilerle tedavi olur...

2 comments:

Ayşe said...

Merhaba;)
demek oralarda havalar soğuk..cidden kültür farklarına rağmen, amcalar amaca, bakış açılarıda demekki çoğu zaman aynı:)
Kolun içinde geçmiş olsun, inşallah önemli bir problem yoktur..

Unknown said...

Oncelikle hosgeldin Ayse:)havalar soguktu 10 gun oncesine kadar:) gecen hafta persembeden beri bir hayli sicak:)kavuran NY sicaklari start aldi sanirim:)tesekkur ederim!ins ciddi bisi olmaz, bugun yine gitmedim doktora ins yarin giderim:)